adik_u Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 Witam. Czy w MAi tak jak w Maxie istnieje możliwość konwersji vertexów np: ze smooth na bezier? Jak ustawia się wagi dla vertexów (Nurbs)?
piotrek Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 Nie, w Maya nie ma takiej konwersji. To dlatego, że w Maya jedynymi istniejącymi krzywimi są NURBS'y, więc nie można przekonwertować ich na np. krzywe beziera. Chyba, że istnieją plug-iny to umożliwiające... Nie modelują dużo krzywymi, więc odności wag - nie wiem. Może Curve Editing Tool okaże się pomocny...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się