Gekon Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 Witajcie, prosze o pomoc z renderingiem. Od niedawna zaczałem zabawe z renderem V-ray i nie za bardzo wiem czym moze byc spowodowane te zolte plamy na mojej fotce, zciaglem sobie gotowa scene i robilem wszystko tak jak bylo tam napisane a przynajmnije mi sie tak wydaje :) no i nie wszystko jest tak jak nalezy :/ prosze o pomoc. Inne wskazowki rowniez mile widziane. Z gory dziekuje za pomoc
xeav Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 Hemispheric Subdivs zwiększ do np 64 wyłącz default lights
Gekon Napisano 4 Kwiecień 2006 Autor Napisano 4 Kwiecień 2006 Tak wyglada render po zmianach, wyglada o niebo lepiej. wyaczylem jedynie GI zeby szybciej sie wyrenderowalo Co moge zrobic z tymi zoltymi plamami na parkiecie zeby to wygladalo bardziej realistycznie??
streaker Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 Photon mapy nie używam, ale powinieneś spróbować zmniejszyć multiplier dla światła i zwiększyć bounces w photon mapie, zmień linear multiply na exponential (zakładka color mapping).
Gekon Napisano 5 Kwiecień 2006 Autor Napisano 5 Kwiecień 2006 Czy mozecie mi powiedziec czemu nad oknem zrobily mi sie takie nie ladne cienie ?? Od czego to zalezy??
jaccunio Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 sprawdz czy nie masz tam zdublowanych poligonow, a jesli to nie to, to zrob ze scian i sufitu jednego mesha, bo to tez czasem cos kasztani
streaker Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Hsph. subdivs na 8, porąbało cie, daj co najmniej 30, ja osobiście dałbym 50. Interp. samples lepiej daj na domyślne 20.
Gekon Napisano 5 Kwiecień 2006 Autor Napisano 5 Kwiecień 2006 dzieki za mile slowa Streaker ;) ja tu amator jezeli chodzi o rendering. Jak mi sie wyrenderuje scena to wkleje fotke z rezultatem :)
Gekon Napisano 7 Kwiecień 2006 Autor Napisano 7 Kwiecień 2006 to po zmianach, teraz renderuje mi sie w wiekszej rozdzielczosci ale troche to potrwa, mysle ze jutro bede w stanie wrzucic nowa fotki i ustawienia po zmianach. Jesli kto ma jakies uwagi lub wie co zmienic aby obraz byl jeszcze bardziej realistyczny prosze pisac. POZDRAWIAM
Gekon Napisano 8 Kwiecień 2006 Autor Napisano 8 Kwiecień 2006 ehh nie wiem co sie stało :/ moze mi ktos powiedziec czym to jest spowodowane i jak poprawic te miejsca ktore zaznaczylem : Cień - nie rozchodzi sie na krawedziach tych plamek nie musze komentowac tekstura szawki jakas taka ziarnista.
streaker Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 Czemu cień nie rozchodzi się na krawędziach, to już zależy od ustawień swiała (a raczej cieni), pokaż jeszcze co to za światełko tam dałeś (wybrałeś w shadows: vray shadows ?)
Gekon Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Napisano 9 Kwiecień 2006 jest jedno swialo Taret Directional Light i w zakladce Shadows mam wybrane VRay shadows. Mam jeszcze jedno pytanie co daje w zaklade GI ze ja wybiore jeden albo dwa engine??
mrkrzysiek Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 co do tego cienia to tak jak wybrałeś już Vray Shadow to w zakładce VrayShadows params zaznacz Area Shadows i niżej masz parametry U,V,W one odpowiadają za te rozmazanie im większe wartości tym bardziej rozmazane, co do ziarna na szafce to w opcjach materiału zwiększ Subdivs powinno pomóc a na photonach się nie znam wiec ci nie pomogę ale może powinieneś zwiększyć ich liczbę bodajże parametr max photons
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się