Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie, prosze o pomoc z renderingiem. Od niedawna zaczałem zabawe z renderem V-ray i nie za bardzo wiem czym moze byc spowodowane te zolte plamy na mojej fotce, zciaglem sobie gotowa scene i robilem wszystko tak jak bylo tam napisane a przynajmnije mi sie tak wydaje :) no i nie wszystko jest tak jak nalezy :/ prosze o pomoc. Inne wskazowki rowniez mile widziane. Z gory dziekuje za pomoc

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hemispheric Subdivs zwiększ do np 64

wyłącz default lights

Napisano
  • Autor

Tak wyglada render po zmianach, wyglada o niebo lepiej. wyaczylem jedynie GI zeby szybciej sie wyrenderowalo

Co moge zrobic z tymi zoltymi plamami na parkiecie zeby to wygladalo bardziej realistycznie??

Napisano

Photon mapy nie używam, ale powinieneś spróbować zmniejszyć multiplier dla światła i zwiększyć bounces w photon mapie, zmień linear multiply na exponential (zakładka color mapping).

Napisano
  • Autor

Czy mozecie mi powiedziec czemu nad oknem zrobily mi sie takie nie ladne cienie ?? Od czego to zalezy??

Napisano

sprawdz czy nie masz tam zdublowanych poligonow, a jesli to nie to, to zrob ze scian i sufitu jednego mesha, bo to tez czasem cos kasztani

Napisano

Hsph. subdivs na 8, porąbało cie, daj co najmniej 30, ja osobiście dałbym 50.

Interp. samples lepiej daj na domyślne 20.

Napisano
  • Autor

dzieki za mile slowa Streaker ;) ja tu amator jezeli chodzi o rendering. Jak mi sie wyrenderuje scena to wkleje fotke z rezultatem :)

Napisano
  • Autor

to po zmianach, teraz renderuje mi sie w wiekszej rozdzielczosci ale troche to potrwa, mysle ze jutro bede w stanie wrzucic nowa fotki i ustawienia po zmianach.

 

Jesli kto ma jakies uwagi lub wie co zmienic aby obraz byl jeszcze bardziej realistyczny prosze pisac.

 

POZDRAWIAM

Napisano
  • Autor

ehh nie wiem co sie stało :/ moze mi ktos powiedziec czym to jest spowodowane i jak poprawic te miejsca ktore zaznaczylem :

Cień - nie rozchodzi sie na krawedziach

tych plamek nie musze komentowac

tekstura szawki jakas taka ziarnista.

Napisano

Czemu cień nie rozchodzi się na krawędziach, to już zależy od ustawień swiała (a raczej cieni), pokaż jeszcze co to za światełko tam dałeś (wybrałeś w shadows: vray shadows ?)

Napisano
  • Autor

jest jedno swialo Taret Directional Light i w zakladce Shadows mam wybrane VRay shadows.

Mam jeszcze jedno pytanie co daje w zaklade GI ze ja wybiore jeden albo dwa engine??

Napisano

co do tego cienia to tak jak wybrałeś już Vray Shadow to w zakładce VrayShadows params zaznacz Area Shadows i niżej masz parametry U,V,W one odpowiadają za te rozmazanie im większe wartości tym bardziej rozmazane, co do ziarna na szafce to w opcjach materiału zwiększ Subdivs powinno pomóc a na photonach się nie znam wiec ci nie pomogę ale może powinieneś zwiększyć ich liczbę bodajże parametr max photons

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności