Dawcio_m Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Witam. Postanowiłem zrobić tutorial opisujący jak w łatwy sposób zrobić w 3ds maxie i v-rayu dość ładny materiał obiektywu. Jest on przeznaczony dla mniej lub bardzie zaawansowanych użytkowników maxa. Jest to mój pierwszy tutek jaki zrobiłem więc bez rewelacji. LINK
maverick sheep Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 hehe trohe za duze przejscie z walca na obiektyw :D ogolnie spoko ale nie wiem czego w zasadzie ma uczyc ten tutek
jaccunio Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 powiedzialbym: jak na pierwszy tut to niezle:) duzo sie nie nauczylem ale gratuluje obiektywu;)
nielot007 Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 jak to czego?? jak zrobic material na obiektyw :) nie mam vray'a wiec mi sie nie przyda ale napewno poczatkujacym sie przyda dzieki za tuta czekamy na nastepne pozdro
hcpiter Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Thx za tutek :) Jak dla początkujących to fajny tylko mozna sie przyczepic o render bo nieciekawy ;) HDRI dodaj dla reflect i bedzie jeszcze lepiej :D P.S Lepiej zrób tutek jak zrobic szkło do tego obiektywu, bo to jest wazniejsze :D ! Dzięki i pozdro !
Dawcio_m Napisano 6 Kwiecień 2006 Autor Napisano 6 Kwiecień 2006 maverick sheep- wiesz tutek opisuje jak uzyskać materiał obiektywu, a nie obiektyw, ten cylinder to tylko taki przykład, no fakt z tym, że się wiele nie nauczyłeś bo on raczej opisuje jak poustawiać matereriały, żeby uzyskać taki efekt, a nie opisuje poszczególnych parametrów, może w następnym to bardziej szczegółowo opisze. jaccunio- Tak jak wyżej. nielot007- No początkującym się przyda, i tym co sie niechce bawić z ustawieniami. hcpiter3d- szkło to zwykła tekstura i troche reflectu niema co opisywać, a render może poprawie. Dzięki za kometnarze
owca Napisano 8 Kwiecień 2006 Napisano 8 Kwiecień 2006 efekt może nie jest idealny ale i tak sporo się nauczyłem.
Hindus Napisano 8 Kwiecień 2006 Napisano 8 Kwiecień 2006 w pierwszech chwili jak zobaczyłęm shader pomyslałem ze to render z maxwella ;) bardzo fajnie wyszło - sprawdze jak sie zachowuje shader w wizkach. Pozdrawiam - dzieki :]
maverick sheep Napisano 8 Kwiecień 2006 Napisano 8 Kwiecień 2006 no fakt z tym, że się wiele nie nauczyłeś :D:D:D hehe spoko spoko skad masz takie fakty :D i prosze nie ingeruj w moja inteligencje ok :)
Dawcio_m Napisano 8 Kwiecień 2006 Autor Napisano 8 Kwiecień 2006 owca- to fajnie, że sie czegoś nauczyłeś. hindus- dzięki, jak będzie ładnie wyglądało to możesz pokazać, chętnie bym zobaczył. maverick sheep- hehe trochę źle mnie zrozumiałeś, nie ingeruje w twoją inteligencje, trochę mi sie posty pomyliły, ale napisałeś czego ma uczyć, to napisałem czego, jeżeli cie uraziłem to sory.
Wicus Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 Wielkie dzieki za tutka, dla początkujących jest naprawde pomocny w zrozumieniu choć odrobiny v-raya, czekam na nastepne tutki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się