Napisano 6 Kwiecień 200619 l skonwertuj wszystko do editable poly, później w opcjach obiektu będziesz miał attatch za pomocą, którego połączysz 2 obiekty, proponuję jednak wcześniej przeczytać Maksowego Helpa(F1) jeśli nie chodzi o to, to jeszcze bridge
Napisano 6 Kwiecień 200619 l Hej mariusz - po pierwsze zapoznaj sie z regulaminem dotyczacym nazewnictwa wątków gdy maz problem - mało wymowny temat który nie wiele mówi przeglądającemu kwalifikuje taki wątek do kosza - popraw temat i przeczytaj regulamin. Pozdrawiam.
Napisano 28 Lipiec 200618 l Witam! Tak, ja mam podobny problem ale trochę bardziej skomplikowany, otóż, jest koło siebie kilka obiektów różnych rozmiarów i kształtów. Przy robieniu animacji zaznaczyłem je wszystkie i wybrałem auto key. Następnie dałem w klatce 30, ramkę kluczową i obróciłem je. Niestety, efekt był nieodpowiedni - wszystko się rozsypało. Nieznam się za bardzo ale chyba chodzi o to, iż każdy obiekt, osobno się obraca. Może połączenie ich w jeden obiekt, który będzie miał jedem środem ciężkości do efekt oczekiwany? Prosze o pomoc. Pozdrawiam (początkujący) Szymon Chochlik!
Napisano 28 Lipiec 200618 l obiekty można łączyć na wiele sposobów w zależności od tego co dalej z nimi zamierzasz zrobić, najrozsądniej jest je polinkować do obiektu DUMMY (pozornego) którym będziesz obracał lub jak kolwiek go animował, w ten sposób w dowolnym momencie animacji możesz je odłączać i łączyć ponownie. Obiekt DUMMY znajduje się w palecie HELPERS