Skocz do zawartości

evarcha

Members
  • Liczba zawartości

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

evarcha's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Reputacja

  1. nie mają jeszcze decyzji - dopiero etap projektowy, to w końcowej fazie może zupełnie inaczej wyglądać, jesli już stanie to tylko sezonowo.
  2. evarcha

    Witam pomocy

    512 MB też wam się będzie wydawało że jest OK (dlatego że żaden program nie zamknie nigdy całej pamięci bo Windows mu na to nie pozwoli) dopiero jak włożysz 4GB to zobaczysz jaki apetyt na pamięć ma tak naprawdę komp wszystko co wcześniej buforował na dysku, teraz wywala do pamięci a efekt jest taki że faktycznie jest szybciej i nie ma szarpania dysku co chwila - przełaczenie z MAXA do Pshopa który był w tle jest natychmiastowa z całą jego zawartością Oczywiście sam MAX z otwartym projektem który obecnie robię to 1,62 GB - a teraz żeby poprawic texturkę otwieram Pshopa, Bridge i plik PSD z TEX. i co widzimy w Wydajności - Pamięć 2,54 GB - i teraz własnie przypomniało mi się że muszę dodać kilka elementów z planów budowlanych otwieram plik PDF z planem bez problemu (mamy już 2,63) to teraz musze jeszcze otworzyć Illustratora żeby przygotować dla MAXA krzywe z planu (dochodzimy do 3GB) teraz powrót do MAXA - natychmiastowy i pracujemy dalej!!! to sie nazywa komfort. (opisałem to co naprawdę robiłem)
  3. oglądam tylko dokumenty, bajki sa dla dzieci a bzdury dla blondynek - polecam 16 albo 15 maja na National Geographic będzie powtórka z serii PUNKT KRYTYCZNY - "BUNT TALIBÓW" autentyczny film niemieckich dziennikarzy z fortu w Afganistanie gdzie było uwięzionych około 500 Talibów, zorganizowali bunt, wykradli broń strażnikom i zaczęła sie regularna wojna i to wszystko oglądamy - film pokazuje jak na pomoc przyszła amerykańska armia wysyła PREDATORA który zrzucił 800 kilową bombę która miała trafić w budynek z którego Talibowie prowadzili ostrzał, bomba trafia w inny budynek w którym byli amerykanie to wszystko ogladamy - niesamowite jak wygląda nowoczesna wojna - jedna wielka prowizorka...
  4. evarcha

    XP czy VISTA (64)

    Ja mam Vista64 - jak miałem wcześniej procesor jednordzeniowy to jakoś dziwnie zacinał w Photoshopie, przy szparowaniu wektorowym były przycinki i lepiej było na XP64, ale teraz mam już dwa rdzenie i problem w Vista znikł
  5. evarcha

    Zapomniany mistrz

    http://www.ryanchurch.com/ koleś robił concepty do gwiezdnych wojen, pracuje na WACOMIE i PAINTER
  6. kolego KANNY na zwykłym prostym wyciągnięciu z prostokąta nakładasz filet w SOLID WORKS i zawis albo brak podglądu na filet tylko artefakty to samo w INVENTOR w MAX - nie po to modeluje w EditablePatch żeby to zamieniać na MESH - to jakis absurd, chcę mieć mozliwość poprawienia modelu w tej własnie technice itd. nie piszę konkretnie ile poly bo to nie istotne i nawet nie liczyłem, ponieważ piszę - na tej samej scenie w Quadro i GeF to chyba proste
  7. evarcha

    Witam pomocy

    to było by najlepsze, ale ja miałem wpadkę, miałem płytę INTELA (i965) która nie obsługuje wiekszych niz 1GB - a ja bezmyslnie zamówiłem 2x2GB i nie chcieli mi zamienić (komputronik) na 4x1GB - tłumaczyli to tym że moduły po umieszczeniu w slocie napewną maja juz rysy na stykach i nie bedą mogli ich sprzedać jako nowe. Ale po ich ogledzinach stwierdzili że jednak nic nie widać i zamienili. Trzeba zawsze sprawdzić tabele kompatybilności do danej płyty.
  8. wypas zielsko super to co odrazu wpada w oczy to trochę zdeformowany ornament nad łożem, i żle wygląda ten DOF na pierwszym planie. Trochę jak styropian te oparcia, chyba w zagłebieniach powinno być ciemniej. Reszta OK.
  9. evarcha

    Witam pomocy

    absolutnie większa ilość pamięci - przy nawet najszybszych 2GB i tak programy zaczną pakować na dysk to co się nie mieści. Ja mam 4GB i co jakiś czas zaglądam kiedy przekraczam 2GB, no i okazuje się że szybko - wystarczy np. właczyć InDesign Bridge i Photoshopa i zacząć robić jakiś projekt. W MAX to oczywiste że 2GB to za mało.
  10. dzięks, oczywiście są jeszcze braki ale czasu mało...
  11. w MAX jest taki standardowy materiał TILES - zaoszczędziś sobie sporo czasu... a efekt ten sam
  12. BINGO !!! pod KDT trzebaby jeszcze ze dwa dni żeby to na złoty medal zrobić zdjęcie było zrobione pięć dni temu i nie mogłem czekać na ładniejszą pogodę bo to miało być na wczoraj zrobione TWEETY to będziesz miał blisko po swojską szynkę i salceson - naprawdę dobre bez ściemy. Teraz te jarmarki są w BlueCity w weekendy, ale tam mało miejsca mają.
  13. do tych co bzdury o QUADRO piszą mam w domu Quadro 560 (low) i GeForce 8600 GTS, GeFa wkładam tylko jak chcę pograć bo w MAX GeF jest słabszy. Mało tego GeF nie nadaje się do ALIAS STUDIO, INVENTORA i SOLID WORKS w tych programach paraca przestaje być możliwa w pewnych sytuacjach np. przy nadawaniu modyfikacji FILET do obiektu następuje zawieszenie albo czasami idzie dalej ale nie widać FILETA w trakcie jego realizacji generalnie te programy głupieją przy GeFie. Natomiast w MAX GeF nie wyrabia z większą ilością geometri w stosunku do Quadro i skacze gdy włączymy Edged Face w obiektach o dużej liczbie Polys. Są też problemy przy modelowaniu typu Editable Patch uzywając Handle GeF nie radzi sobie z wyświetleniem dużej ilości Handle i praca staje się uciążliwa.
  14. zgadza się, widać gołym okiem powtarzalność to jedno, a drugie ze to jest na parametrach DRAFT (ale klient zachwycony) własnie słupki zrobiłem dosłownie 2 godziny temu, i jak dałem render to zapomniałem im nadać Obiect ID do Render Elements, żebym mógł je szybko w pshopie rozjaśnić i to miało iść jako pierwsze do poprawki. Mieliło się 2h - sampling 1/4 - 1
  15. w wawie są takie korasy, że zalecam tramwaj albo hulajnogę Ja codzinnie tamtendy jeżdże, w godzinach szczytu STOISZ na AMEN, spod Sobieszczuka do centrum minimum 30 min a normalnie 4min
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności