mariush13 Napisano 6 Kwiecień 2006 Share Napisano 6 Kwiecień 2006 Jak połączyć dwa obiekty np box, sphere? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 6 Kwiecień 2006 Share Napisano 6 Kwiecień 2006 skonwertuj wszystko do editable poly, później w opcjach obiektu będziesz miał attatch za pomocą, którego połączysz 2 obiekty, proponuję jednak wcześniej przeczytać Maksowego Helpa(F1) jeśli nie chodzi o to, to jeszcze bridge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 6 Kwiecień 2006 Share Napisano 6 Kwiecień 2006 Hej mariusz - po pierwsze zapoznaj sie z regulaminem dotyczacym nazewnictwa wątków gdy maz problem - mało wymowny temat który nie wiele mówi przeglądającemu kwalifikuje taki wątek do kosza - popraw temat i przeczytaj regulamin. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Szymon Chochlik Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 Witam! Tak, ja mam podobny problem ale trochę bardziej skomplikowany, otóż, jest koło siebie kilka obiektów różnych rozmiarów i kształtów. Przy robieniu animacji zaznaczyłem je wszystkie i wybrałem auto key. Następnie dałem w klatce 30, ramkę kluczową i obróciłem je. Niestety, efekt był nieodpowiedni - wszystko się rozsypało. Nieznam się za bardzo ale chyba chodzi o to, iż każdy obiekt, osobno się obraca. Może połączenie ich w jeden obiekt, który będzie miał jedem środem ciężkości do efekt oczekiwany? Prosze o pomoc. Pozdrawiam (początkujący) Szymon Chochlik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 ee daj edit mesh i polacz funkcja attach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evarcha Napisano 28 Lipiec 2006 Share Napisano 28 Lipiec 2006 obiekty można łączyć na wiele sposobów w zależności od tego co dalej z nimi zamierzasz zrobić, najrozsądniej jest je polinkować do obiektu DUMMY (pozornego) którym będziesz obracał lub jak kolwiek go animował, w ten sposób w dowolnym momencie animacji możesz je odłączać i łączyć ponownie. Obiekt DUMMY znajduje się w palecie HELPERS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi