mandragora Napisano 8 Kwiecień 2006 Share Napisano 8 Kwiecień 2006 jak dodac do obiektu typu cloth wiatr aby nie oppadał tylko powiewał jak na wietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 8 Kwiecień 2006 Share Napisano 8 Kwiecień 2006 zanzaczasz cloth > Fields> Wind. ustawiasz wartość i dobrze by było abyś podpiął locator bo bez niego cloth będzie uciekał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 8 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2006 o locator wiem sprawdzę to jak będę w domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 8 Kwiecień 2006 Share Napisano 8 Kwiecień 2006 i nie zapomnij o turbulence chociaz drobnym :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 9 Kwiecień 2006 dobra biorę sobie taki plane przerabiam na cloth, wszystko jest spoko symulacja działa, ale wiatr przecież dopiero wybierając Air jest do wyboru wind (jakie parometry ), teraz dodać turbulence ? i wszystko będzie spoko ? bo chyba u mnie po dodaniu tylko wind nic się nie działo bo jakoś poźniej Constrain>Field (tak jest w pomocy Maya ) i się wybiera vortex na który ma nie działać wiatr ? no i ta funkcja constrain>field. Jakie parometry i tak dalej bo na symulowaniu obiektów dopiero się uczę więc zawsze nic dobrego mi z tego nie wychodzi. Mam nadzieję że nie zamotałem tego wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się