Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Zajmuje się modelowaniem okrętów i mam problem dotyczący łańcuchów. Na pokładach niektórych jednostek są ich kilometry, a robiąc każde ogniwo osobno uzyskuje coś co mój komp nie jest w stanie uciągnąć. Pozdrawiam. Waldek

(pytanie dodane przez moderatora) Jak mozna ograniczyc ilosc geometrii uzytej w scenie, tak aby komputer mogl to uciagnac?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jakkolwiek odpowiedz brzmi:

zrob dlugiego planea i narysuj na nim co drugie ogniwo (texture)

skopiuj, przesun o ogniwo, obroc o 90 stopni, zatachujij

rozwies na statku spliney jako prowadnice, i path

z daleka wyglada ok,

jak chcesz lepiej, to zrob lanuch z malych kulek spline, daj im renderable, thicknes, sides, takie tam glupoty, zrob lancuch, nawin na line, nie bedzie ich widac w viewporcie jako wierzcholkow (chyba ze dasz genereacje koordynatow) a wyrenderuje sie jako lanuch

Napisano

Kiedy robie powtarzalne elementy zawsze uzywam geometrii typu instance a nie copy. wtedy zajmuja one w pliku i pamieci kompa minimalna ilosc miejsca, a vray potrafi to tez bez problemu zrenderowac. Gorzej jesli twoj renderer nie umie obslugiwac "zklonowanej" geometrii.

W moim przypadku ta metoda sprawdza sie dla drzew, mysle ze z lancuchami tez sobie poradzi. Moze dobrym pomyslem byloby zbudowac bloki po kilka ogniw i te bloki dopiero klonowac.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności