Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. To moja pierwsza pracka pokazywana wszem i wobec, takze poprosze o konstruktywną krytykę :-P Od razu takie pytanko, co zrobic, zeby mental jakos sensownie zrenderowal materiały faceted?

audi%20tt.jpg

siatka.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mnie się podoba, przydało by się troche anti-aliasingu, bo straszne "schody" na krawędziach widać. Jeśli chodzi o model i lakier to wg. mnie jak najbardziej poprawne. A co do Twojego pytania - nie wiem.

Napisano

Na tyle umiem porawić ;-) Zrenderowałem w wyższej rozdzieloczości :-P Co do felg to faktycznie cos nie gra, poprawie je jak będę miał troche czasu :-) Dzieki za wszystkie komentarze.

Napisano

Siatkeczka juz jest :-) Niestety używałem booleana i musiałem scollapsować niektóre części :-( Render tyłu wrzucę jeszcze dzisiaj.

EDIT: nie wrzucilem, bo męczę cały czas materiał felg ;-)

Napisano

Całkim wporządku modelik Salvage! Śliczny lakier :-)

Fajne są takie czyściutkie rendery. Brawo!

 

PS. Ale z felgami to faktycznie coś zrób :-P

Napisano

Jest już render tyłu. Nad materiałem felg jeszcze pracuje. Jesli są jakies sugestie to zapraszam ;-) Jakis lepszy jakosciowo render zapodam moze po dzisiejszej nocy ;-)

Odnosnie szczelin, moze kiedys je schamferuje i porządnie wyrównam, narazie to juz nie mam sił do tego modelu :-(

Gość George82
Napisano

felgi,reflektory, lakier cos nie teges... Ogolnie mam wrazenie, ze to jakis resorak. Zamierzone? ;]

Gość George82
Napisano

Wrzuc jeszcze ustawienia materialow jakich uzyles, jestem ciekaw dlaczego tak wyszlo... Rozumiem, ze mental?

Napisano

Wyszlo jak wyszlo, bo to moja pierwsza pracka, gdzie uzywalem mentala, (ten niestety nie uznaje materiałów faceted :( ). Lakier raczej jest niewinny sęk w ustawieniach sceny ;]

Gość George82
Napisano

Przeciez chciales konstruktywna krytyke... Podaj ustawienia, "moze" da sie zrobic lepiej.

Napisano

Felgi - shellac:

base material - raytrace:

*spec. lvl = 70

*gloss = 40

*self-ilum=10

*diffuse map na 100 = gradient ramp

*reflect map na 50 = fallof

Shellac material - raytrace

*spec. lvl = 120

*gloss = 70

 

swiatła tylne wnetrze - standard:

shading - multi-layer

*faceted

*diffuse color map = fallof

*specular color 2 map na 75 = fallof

*f.s.l. = biały

*s.s.l. = czarny

 

swiatła tylne powłoka - shellac:

base material = standard

*diffuse color map = gradient ramp

*specular color map = noise

shellac material = raytrace

*specular lvl = 160

*gloss. = 90

 

powodzenia ;]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności