salvage Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 Witam. To moja pierwsza pracka pokazywana wszem i wobec, takze poprosze o konstruktywną krytykę :-P Od razu takie pytanko, co zrobic, zeby mental jakos sensownie zrenderowal materiały faceted?
YessMasster Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 Mnie się podoba, przydało by się troche anti-aliasingu, bo straszne "schody" na krawędziach widać. Jeśli chodzi o model i lakier to wg. mnie jak najbardziej poprawne. A co do Twojego pytania - nie wiem.
tpiatek Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 w oczy rzucają sie felgi .. mnie się nie podobają. Szczeliny blach gdzieniegdzie są mniejsze i większe. Samochód bardzo fajny :)
!Ewert Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 felgi psują fajny efekt podoba mi sie twoja pracka ale wygładź troche render... :P
salvage Napisano 10 Kwiecień 2006 Autor Napisano 10 Kwiecień 2006 Na tyle umiem porawić ;-) Zrenderowałem w wyższej rozdzieloczości :-P Co do felg to faktycznie cos nie gra, poprawie je jak będę miał troche czasu :-) Dzieki za wszystkie komentarze.
Kr3tz Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 Troche krzywo na krawedzi maski nad nadkolem, material felg be :), jak mozesz pokaz siatke i render z tylu.
salvage Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Napisano 11 Kwiecień 2006 Siatkeczka juz jest :-) Niestety używałem booleana i musiałem scollapsować niektóre części :-( Render tyłu wrzucę jeszcze dzisiaj. EDIT: nie wrzucilem, bo męczę cały czas materiał felg ;-)
Homa Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 Całkim wporządku modelik Salvage! Śliczny lakier :-) Fajne są takie czyściutkie rendery. Brawo! PS. Ale z felgami to faktycznie coś zrób :-P
Master Kiełbaster Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 lakier wygląga jak z ink paintem przez te szczeliny...
salvage Napisano 12 Kwiecień 2006 Autor Napisano 12 Kwiecień 2006 Jest już render tyłu. Nad materiałem felg jeszcze pracuje. Jesli są jakies sugestie to zapraszam ;-) Jakis lepszy jakosciowo render zapodam moze po dzisiejszej nocy ;-) Odnosnie szczelin, moze kiedys je schamferuje i porządnie wyrównam, narazie to juz nie mam sił do tego modelu :-(
Gość George82 Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 felgi,reflektory, lakier cos nie teges... Ogolnie mam wrazenie, ze to jakis resorak. Zamierzone? ;]
Gość George82 Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Wrzuc jeszcze ustawienia materialow jakich uzyles, jestem ciekaw dlaczego tak wyszlo... Rozumiem, ze mental?
salvage Napisano 13 Kwiecień 2006 Autor Napisano 13 Kwiecień 2006 Wyszlo jak wyszlo, bo to moja pierwsza pracka, gdzie uzywalem mentala, (ten niestety nie uznaje materiałów faceted :( ). Lakier raczej jest niewinny sęk w ustawieniach sceny ;]
Gość George82 Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 Przeciez chciales konstruktywna krytyke... Podaj ustawienia, "moze" da sie zrobic lepiej.
salvage Napisano 13 Kwiecień 2006 Autor Napisano 13 Kwiecień 2006 Felgi - shellac: base material - raytrace: *spec. lvl = 70 *gloss = 40 *self-ilum=10 *diffuse map na 100 = gradient ramp *reflect map na 50 = fallof Shellac material - raytrace *spec. lvl = 120 *gloss = 70 swiatła tylne wnetrze - standard: shading - multi-layer *faceted *diffuse color map = fallof *specular color 2 map na 75 = fallof *f.s.l. = biały *s.s.l. = czarny swiatła tylne powłoka - shellac: base material = standard *diffuse color map = gradient ramp *specular color map = noise shellac material = raytrace *specular lvl = 160 *gloss. = 90 powodzenia ;]
Rekomendowane odpowiedzi