Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. To moja pierwsza pracka pokazywana wszem i wobec, takze poprosze o konstruktywną krytykę :-P Od razu takie pytanko, co zrobic, zeby mental jakos sensownie zrenderowal materiały faceted?

audi%20tt.jpg

siatka.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mnie się podoba, przydało by się troche anti-aliasingu, bo straszne "schody" na krawędziach widać. Jeśli chodzi o model i lakier to wg. mnie jak najbardziej poprawne. A co do Twojego pytania - nie wiem.

Napisano

w oczy rzucają sie felgi .. mnie się nie podobają. Szczeliny blach gdzieniegdzie są mniejsze i większe. Samochód bardzo fajny :)

Napisano

felgi psują fajny efekt podoba mi sie twoja pracka ale wygładź troche render... :P

Napisano
  • Autor

Na tyle umiem porawić ;-) Zrenderowałem w wyższej rozdzieloczości :-P Co do felg to faktycznie cos nie gra, poprawie je jak będę miał troche czasu :-) Dzieki za wszystkie komentarze.

Napisano

Troche krzywo na krawedzi maski nad nadkolem, material felg be :), jak mozesz pokaz siatke i render z tylu.

Napisano
  • Autor

Siatkeczka juz jest :-) Niestety używałem booleana i musiałem scollapsować niektóre części :-( Render tyłu wrzucę jeszcze dzisiaj.

EDIT: nie wrzucilem, bo męczę cały czas materiał felg ;-)

Napisano

Całkim wporządku modelik Salvage! Śliczny lakier :-)

Fajne są takie czyściutkie rendery. Brawo!

 

PS. Ale z felgami to faktycznie coś zrób :-P

Napisano
  • Autor

Jest już render tyłu. Nad materiałem felg jeszcze pracuje. Jesli są jakies sugestie to zapraszam ;-) Jakis lepszy jakosciowo render zapodam moze po dzisiejszej nocy ;-)

Odnosnie szczelin, moze kiedys je schamferuje i porządnie wyrównam, narazie to juz nie mam sił do tego modelu :-(

Napisano

felgi,reflektory, lakier cos nie teges... Ogolnie mam wrazenie, ze to jakis resorak. Zamierzone? ;]

Napisano

Wrzuc jeszcze ustawienia materialow jakich uzyles, jestem ciekaw dlaczego tak wyszlo... Rozumiem, ze mental?

Napisano
  • Autor

Wyszlo jak wyszlo, bo to moja pierwsza pracka, gdzie uzywalem mentala, (ten niestety nie uznaje materiałów faceted :( ). Lakier raczej jest niewinny sęk w ustawieniach sceny ;]

Napisano

Przeciez chciales konstruktywna krytyke... Podaj ustawienia, "moze" da sie zrobic lepiej.

Napisano
  • Autor

Felgi - shellac:

base material - raytrace:

*spec. lvl = 70

*gloss = 40

*self-ilum=10

*diffuse map na 100 = gradient ramp

*reflect map na 50 = fallof

Shellac material - raytrace

*spec. lvl = 120

*gloss = 70

 

swiatła tylne wnetrze - standard:

shading - multi-layer

*faceted

*diffuse color map = fallof

*specular color 2 map na 75 = fallof

*f.s.l. = biały

*s.s.l. = czarny

 

swiatła tylne powłoka - shellac:

base material = standard

*diffuse color map = gradient ramp

*specular color map = noise

shellac material = raytrace

*specular lvl = 160

*gloss. = 90

 

powodzenia ;]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności