Jump to content

Pojazd 3D: audi tt


Recommended Posts

Jest już render tyłu. Nad materiałem felg jeszcze pracuje. Jesli są jakies sugestie to zapraszam ;-) Jakis lepszy jakosciowo render zapodam moze po dzisiejszej nocy ;-)

Odnosnie szczelin, moze kiedys je schamferuje i porządnie wyrównam, narazie to juz nie mam sił do tego modelu :-(

Link to comment
Share on other sites

Guest George82

Wrzuc jeszcze ustawienia materialow jakich uzyles, jestem ciekaw dlaczego tak wyszlo... Rozumiem, ze mental?

Link to comment
Share on other sites

Felgi - shellac:

base material - raytrace:

*spec. lvl = 70

*gloss = 40

*self-ilum=10

*diffuse map na 100 = gradient ramp

*reflect map na 50 = fallof

Shellac material - raytrace

*spec. lvl = 120

*gloss = 70

 

swiatła tylne wnetrze - standard:

shading - multi-layer

*faceted

*diffuse color map = fallof

*specular color 2 map na 75 = fallof

*f.s.l. = biały

*s.s.l. = czarny

 

swiatła tylne powłoka - shellac:

base material = standard

*diffuse color map = gradient ramp

*specular color map = noise

shellac material = raytrace

*specular lvl = 160

*gloss. = 90

 

powodzenia ;]

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy