Skocz do zawartości

Pojazd 3D: audi tt


salvage

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jest już render tyłu. Nad materiałem felg jeszcze pracuje. Jesli są jakies sugestie to zapraszam ;-) Jakis lepszy jakosciowo render zapodam moze po dzisiejszej nocy ;-)

Odnosnie szczelin, moze kiedys je schamferuje i porządnie wyrównam, narazie to juz nie mam sił do tego modelu :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi - shellac:

base material - raytrace:

*spec. lvl = 70

*gloss = 40

*self-ilum=10

*diffuse map na 100 = gradient ramp

*reflect map na 50 = fallof

Shellac material - raytrace

*spec. lvl = 120

*gloss = 70

 

swiatła tylne wnetrze - standard:

shading - multi-layer

*faceted

*diffuse color map = fallof

*specular color 2 map na 75 = fallof

*f.s.l. = biały

*s.s.l. = czarny

 

swiatła tylne powłoka - shellac:

base material = standard

*diffuse color map = gradient ramp

*specular color map = noise

shellac material = raytrace

*specular lvl = 160

*gloss. = 90

 

powodzenia ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności