Skocz do zawartości

światlo przechodzi przez ściany?? o co chodzi jakbby??


jacor3003

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

po jednym vray light w kazdym oknie...

jeden direct light...

hdri jako enviroment (max'owy nie vray'owy)...

materialy vray

miedziy scianami nie ma szczelin...

probowalem juz collapse sciany, sufit, sciany i sufit...

zmienialem swiatla i ich ustawienia...

zmienialem ustawienia vray'a...

renderowalem i z kamery i z viewportu...

 

wszystko i tak sie sypie

a tu zrobilem wszystkie ustawienia identycznie i nie mam takiego problemu

http://www.janczyart.com/forum/git.jpg

 

o sssso chodzi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno

zauwazylem ze teraz Blur GI mam deafult'owo na 32

jak zmienic zeby byl na zero bo nie zawsze pamietam zeby to zmienic,

jak robie probny render na light cache to tego nie widac a jak nastawiam finalny z IRM to troche niesmacznie przerywac po tym jak sie juz 40 minut liczylo :|

 

peace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo Blur GI jest procesem irradiance mapy i jest stosowane tylko w niej (rozmywa GI

 

a defaultowo :

 

zrob scene pustą i ustaw wszystko tak jak chcial bys miec po odpaleniu maxa

ustawienia, wybor rendera i jego opcje i zapisz taką pustą scene w 3D max/scenes i tu jako maxstart.max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności