Napisano 11 Kwiecień 200619 l Witam. Potrzebuję waszej pomocy. Jestem laikiem w dziedzinie grafiki 3D. Na zajęciach poznałam zupełne podstawy OpenGl (tzn. budowanie sześcianu, obracanie go, teksturowanie, itp). Teraz muszę zmierzyć się z większym projektem: za pomocą OpenGL-a (w Borland C++ Builder) mam przedstawić krakowski rynek z rzeczywistymi teksturami..... Przyznam, że nie mam pojęcia od czego zacząć, bo jak umiejąc narysować prosty sześcian mogę zrobić taką scenę? :/ Błagam, pomóżcie mi.... Może ktoś z was ma zrobiony projekt jakiegoś miasta, żebym mogła zaglądnąć do kodu i na tej podstawie coś zrobić.... Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
Napisano 11 Kwiecień 200619 l Wow Modelowanie w OpenGL :D No ja jednak nie wiedziałem o takim modelowaniu, moze wymodeluj to najpierw w jakims programie do 3d modelowania, i tylko dodasz go w programie, bo modelowanie jakiegos budynku przez programowanie to naprawde HC :D Powodzenia !
Napisano 11 Kwiecień 200619 l wymodeluj to w jakims programie i przerzuc do opengl piszac importer. na przyklad z .3ds albo .ma albo jakiegokolwiek innego formatu. Raczej watpie zeby udalo ci sie zrobic rynek wpisujac komendy ogl BTW interesujaca taktyka pokazac jak sie robi szescian i zaraz potem kazac wymodelowac rynek krakowski
Napisano 12 Kwiecień 200619 l A ile lat wam dali na ukończenie tego projektu? i iteset ludzi ma to robić?
Napisano 12 Kwiecień 200619 l Coś mi się wydaje że macie strzelić kilka boxów wokół kamery i nadać im jako tekstury zdjęcia krakowa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto