Napisano 11 Kwiecień 200619 l Witam! Na wstepie chce przeprosic, jesli umiescilem temat nie w tym dziale co trzeba. Mam takie pytanie: Poniewaz na prace dyplomowa bede musial stworzyc projekt pojazdu w 3d jego animacje z zachowaniem fizyki (w jakim stopniu to jeszcze nie wiem), przydalyby mi sie jakies materialy, ksiazki tutoriala, ktore ulatwilyby troche to zadania. Jestem raczej poczatkujacy w 3d studio, no ale tak wyszlo jak wyszlo z ta pracą ;). Widzialem ze w sklepie max3d jest do kupienia Car4Ever, material ktory pokazuje kroko po kroku jak stworzyc auto w 3d studio. Warto takie cos zakupic ? Prosze o wszelkie porady
Napisano 12 Kwiecień 200619 l kupić pewnie warto ale nie za taką cenę. w niecie możesz znaleźć full videotutków o modelowaniu (nie koniecznie samochodów). Znajdziesz je na: http://www.3d-palace.com http://www.cgtutorials.com http://www.tdt3d.be/tutoriels.php?pg=3dsmax przejrzyj też dział mam newsa na tym forum. jeśli nie będziesz sam potrafił stworzyć autka to w dwóch ekspertach był kurs jak je stworzyć - polecam. odnośnie książek to z czystym sumieniem mogę polecić 3ds max 5 projekty i rozwiązania wyd. helion. piszą bardzo zrozumiale i wnikliwie. mam też perę innych książek o tym programie ale nie warto - cienkie są. jeśli chodzi o tutki to ze znalezieniem ich nie powinieneś mieś problemu lecz z regułu są one mało wnikliwe (a już na pewno te dotyczące aut).
Napisano 12 Kwiecień 200619 l a kiedy masz ta prace dyp. miec?? bo nauka to nie taka prosta sprawa a animacja to jeszcze wiekszy orzech do zgryzienia :) ale zycze powodzenia pozdro
Napisano 12 Kwiecień 200619 l To żeś sie chlopaku pospieszyl.:) No nie. Wiem ze to troche wymaga w tym bardziej jeszcze taka scenka dla poczatkujacego. Troche się namęczysz. Jak juz mój przedmówca napisał - do animki najlepiej nada sie reactor. Jeśli chcesz samego maxa poznac to polecam Ci Biblie 3ds max 7. Mam w wersji angielskiej i jestem zadowolny z tej ksiazki zaś z samym modelem samochodu możesz pojśc na łatwizne jeśli w modelingu nie bedziesz sie czuł w nim dobrze i go sciagnac z sieci. Bylo troche modeli dośc ładnych na http://3dcafe.com/ (zastrzelcie mnie jesli sie myle, ale nie pamietam:)). Po wiecej info o jakim lepiej zebym tutaj na forum nie pisał zapraszam na GyGy :). Pozdrawiam
Napisano 13 Kwiecień 200619 l ty, właśnie... po co się męczyć? ściągnij sobie jakiś gotowy model i go trochę pozmieniaj. a co to za animacja miałaby być? i gdzie ma być fizyka? podczas przeciążeń na zakrętach auto ma się uginać czy kamienie mają spod kół wylatywać? chyba że jeszcze nie wiesz?
Napisano 13 Kwiecień 200619 l Póltora roku to dość, bu się tego nauczyc i to zrobić. Nie sciągaj, tylko się naucz - bardziej ci się opłaci, bo w koncu masz się tego nauczyć, a nie udawać, ze umiesz i bawic sie gotowcami.
Napisano 13 Kwiecień 200619 l Shogun, uzyc to niech sie uczy ja napisalem zeby gotowym modelem sie pobawil kiedy uzna ze grafa 3d to nie dziedzina dla niego.. Jak najbardziej popieram metode demosnstrowania swoich wlasnych wypocin. Życz ę powowdzenia w projekcie. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto