torm Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 mam maly problem... jak zrobic zeby dany obiekt nie przyjmowal wogole swiatel? a pozostale tak... a najlepiej zeby przyjmowal okreslone swiatla a pozostalych nie
Bzyku Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 w swietle masz include exclude dodajesz obiekty na ktore maja dzialac swiatla lub tez nie
greg_jg Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Możesz to zrobić również z poziomu materiału -> mental ray -> DGS Material (3ds Max) |-> Lights.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się