Napisano 20 Kwiecień 200618 l witam Jako że początkujący jestem zanim wrzuce pierwsze efekty mojej pracy pozwole sobie zadac najpierw pytanie. Mam do wyklikania pewien zabytkowy kościółek, dostarczono mi do niego dośc dobre referki bo są rzuty prezkroje i elewacje. I nie wiem jak mam sie za to zabrac, bo ponoc da się jakos na różne okna w maxsie ( top, front itd.) wrzucic różne fotki ???????? - kumacie tak żebym miał na topie rzut, na froncie elewacje .... to by mi napewno ułatwiło znacznie prace.Wiecie jak to zdziałac???
Napisano 20 Kwiecień 200618 l Wpisz w szukajce albo google haslo 'blueprinty, ustawianie blueprintow' i voila...
Napisano 20 Kwiecień 200618 l wiemy....... wszyscy odrazu chca gotowe rozwiazania problemu, a szukac rozwiazania sie nie chce, o F1 nie wspomne.
Napisano 20 Kwiecień 200618 l utworz w kazdym widoku boxy, i na kazdego boxka naluz referki jako mapa diffuse z przezroczystoscia 50
Napisano 20 Kwiecień 200618 l albo zajrzyj do FAQ na tym forum gdzie masz wszystko o blueprintach napisane:)
Napisano 20 Kwiecień 200618 l Autor dzieki chłopaki nom teraz to sie do pracy zabieram. pikSar nie chodziło mi o gotowe poprostu nie wiedziałem gdzie szukac a z F1 to sie nie moge jakos zaprzyjaznic :)
Napisano 20 Kwiecień 200618 l hehe a jednak ruszyl wipek :) no jak na razie slabo cos to idzie ale z niecierpliwoscia czekam na kolejne updejty :) a teraz cza sie isc bawic :D
Napisano 20 Kwiecień 200618 l Autor tylko z umiarem MAV i wracac waczesnie nie szlajac sie po knajpiach:) rano jak wstaniesz o godz.16 :) zerknij to sie cos urodzi.
Napisano 24 Kwiecień 200618 l Autor nom nareszcie cos sie urodziło pierwsze efekty-narazie zachodnia elewacja bez dachu, kolejne za niedługo.z góry dzięki za komentarze. a i pewnie zapytacie o to takie dziwne na środku okien - już poprawiłem:) http://img517.imageshack.us/my.php?image=1115rq.jpg http://img517.imageshack.us/my.php?image=2225cd.jpg http://img45.imageshack.us/my.php?image=3331xs.jpg http://img516.imageshack.us/my.php?image=4441gy.jpg http://img119.imageshack.us/my.php?image=5559pb.jpg
Napisano 24 Kwiecień 200618 l no na razie wygląda ok, choc w scence z takim kosciółkiem, to bardzo duzo bedzie zależało od tekstur. moglbys moze podzielic sie referkami? :)
Napisano 24 Kwiecień 200618 l Autor a w sumie to nie pokazalem referek - oto i one. sorki za jakosc niektórych mam leprze wersje ale te były juz zmniejszone wczesniej i nie chcało mi sie jeszcze raz:) http://img246.imageshack.us/my.php?image=mniejsze1kc.jpg http://img246.imageshack.us/my.php?image=dscn13002zq.jpg http://img257.imageshack.us/my.php?image=top1232np.jpg http://img257.imageshack.us/my.php?image=front4328kw.jpg http://img257.imageshack.us/my.php?image=sade18og.jpg mkk3a o to chodziło??? bo nie wiem czy Cie dobrze zrozumiałem:)
Napisano 24 Kwiecień 200618 l ok, dzięki. moze kiedys go tez wymodeluje, bo to w sumie taki lajcik :) choc nie zapowiada sie, abym jeszcze przed wakacjami znalazł na to czas. no to na razie Tobie życze powodzenia :D
Napisano 18 Maj 200618 l Autor nom nareszcie jakis update - co o tym sądzicie???? http://img207.imageshack.us/my.php?image=ko347ci322116zo.jpg http://img207.imageshack.us/my.php?image=kosciol221kn.jpg teraz zaczyna sie najgorsze walka z teksturkami :) daszek planuje pokryc gontem, miał byc modelowany ale mój komp nie wydoli na poligonach, juz słabo jest:) - macie jakis pomysł jakby to można było zrobic, jedyne co mi przychodzi do głowy to jakis materiał z bunpem ale to chyba za ładnie nie bedzie wyglądac. No ale jak sie coś wymyśli to napewno pokaże, wtedy mam nadzieje podyskutujemy jeszce na temat daszku bo tak na sucho dziwnie. i tu jeszce robocze renderki na wiekszym zumie:) http://img488.imageshack.us/my.php?image=19im.jpg http://img488.imageshack.us/my.php?image=22on1.jpg http://img207.imageshack.us/my.php?image=31lb.jpg http://img488.imageshack.us/my.php?image=49pa.jpg
Napisano 18 Maj 200618 l No teraz wygląda ładnie, tak trzymaj. Bede czekał na wersję z teksturkami. :] Narazie sie wstrzymam od krytyki, bo nie ma co krytykowac. I pozdrawiam.
Napisano 18 Maj 200618 l nio coz napisac teksturki leza i kwicza i bardzo ich brakuje...model chyba juz ukonczony i wszystko ok albo prawie ok wiec jest dobrze.. najgorszze chyba jest tempo pracy ;) PS te 2 wiezyczki sa najfajniejsz :P
Napisano 18 Maj 200618 l w sumie na razie nie ma sie czego przyczepic. bardzo fajnie Ci to idzie? jak bedziesz to teksturował? wersja brzydka jak na fotkach, czy moze za czasów świetnosci?
Napisano 19 Maj 200618 l Autor UUU dzieki za pozytywne opinie. mkk3a - teksturki chciałbym zrobic troche podniszczone tylko nie wiem czy dam rade, napewno nie będzie blachy na dachu tylko gont tak jak było w orginale zanim ktoś go tak spaskudził przykrywając tym ocynkiem. Nie masz jakiegoś linka do tutka który by tłumaczył jak kliknąc przetarty materiał (podniszczoną farbe) bo moje teksturowanie dopiero raczkuje:) i sam tego nie wymyśle.
Napisano 19 Maj 200618 l No oczywiście :] , to sa dobre tutki : http://www.max3d.pl/tut.php?id=236 http://67.15.36.49/team/Tutorials/centuried_street/street_01.asp http://67.15.36.49/team/Tutorials/stay_awhile/stay01.asp http://67.15.36.49/team/tutorials/julien/julien.asp W tym ostatnim, dokładnie postudiuj, jak nalezy łaczyc warstwy w PS, no i maxie. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto