Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć, przymierzam sie do zrobienia osiedla na urbanistykę i mam pytanie. czy da sie jakoś zwiększyć rozdzielczość obrazka wklejanego w top viewport? bo mam podkład geodezyjny w 300 dpi, ale jak importuje do maxa to wychodza mi same plamy. Pomożecie?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

da się jeśli ma się jakąś super karte graficzną do takich celów

 

radze lepiej zrobić to poprzez path z photoshopa lub

 

zrobić w ilustratorze ściezki i wyexportować je do *.ai

 

pozniej import w 3d maxie i bedziesz je miał jako spline`y

Napisano
czy da sie jakoś zwiększyć rozdzielczość obrazka wklejanego w top viewport?

Da się w ustawieniach sterownika Direct 3D. Często się to przydaje, bo standardowe ustawienia są niskie. A więc:

 

główne menu: Customize -> Preferences... -> zakładka Viewports -> Configure Driver (na dole). Pojawi się okno dialogowe sterownika, ustaw Background Texture Size i Download texture Size na wielkości jakie chcesz, albo po prostu odhacz opcje Match Bitmap Size as Closely as Possible. Dolny limit rozmiaru tekstur to 32x32 a górny 4000x4000 - w innym przypadku tekstura będzie przeskalowana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności