Napisano 21 Kwiecień 200618 l Cześć, przymierzam sie do zrobienia osiedla na urbanistykę i mam pytanie. czy da sie jakoś zwiększyć rozdzielczość obrazka wklejanego w top viewport? bo mam podkład geodezyjny w 300 dpi, ale jak importuje do maxa to wychodza mi same plamy. Pomożecie?
Napisano 21 Kwiecień 200618 l da się jeśli ma się jakąś super karte graficzną do takich celów radze lepiej zrobić to poprzez path z photoshopa lub zrobić w ilustratorze ściezki i wyexportować je do *.ai pozniej import w 3d maxie i bedziesz je miał jako spline`y
Napisano 22 Kwiecień 200618 l czy da sie jakoś zwiększyć rozdzielczość obrazka wklejanego w top viewport? Da się w ustawieniach sterownika Direct 3D. Często się to przydaje, bo standardowe ustawienia są niskie. A więc: główne menu: Customize -> Preferences... -> zakładka Viewports -> Configure Driver (na dole). Pojawi się okno dialogowe sterownika, ustaw Background Texture Size i Download texture Size na wielkości jakie chcesz, albo po prostu odhacz opcje Match Bitmap Size as Closely as Possible. Dolny limit rozmiaru tekstur to 32x32 a górny 4000x4000 - w innym przypadku tekstura będzie przeskalowana.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto