Jump to content

urbanistyka- podkład geodezyjny


kondzi0r
 Share

Recommended Posts

Cześć, przymierzam sie do zrobienia osiedla na urbanistykę i mam pytanie. czy da sie jakoś zwiększyć rozdzielczość obrazka wklejanego w top viewport? bo mam podkład geodezyjny w 300 dpi, ale jak importuje do maxa to wychodza mi same plamy. Pomożecie?

Link to comment
Share on other sites

da się jeśli ma się jakąś super karte graficzną do takich celów

 

radze lepiej zrobić to poprzez path z photoshopa lub

 

zrobić w ilustratorze ściezki i wyexportować je do *.ai

 

pozniej import w 3d maxie i bedziesz je miał jako spline`y

Link to comment
Share on other sites

czy da sie jakoś zwiększyć rozdzielczość obrazka wklejanego w top viewport?

Da się w ustawieniach sterownika Direct 3D. Często się to przydaje, bo standardowe ustawienia są niskie. A więc:

 

główne menu: Customize -> Preferences... -> zakładka Viewports -> Configure Driver (na dole). Pojawi się okno dialogowe sterownika, ustaw Background Texture Size i Download texture Size na wielkości jakie chcesz, albo po prostu odhacz opcje Match Bitmap Size as Closely as Possible. Dolny limit rozmiaru tekstur to 32x32 a górny 4000x4000 - w innym przypadku tekstura będzie przeskalowana.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy