Skocz do zawartości

urbanistyka- podkład geodezyjny


kondzi0r

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, przymierzam sie do zrobienia osiedla na urbanistykę i mam pytanie. czy da sie jakoś zwiększyć rozdzielczość obrazka wklejanego w top viewport? bo mam podkład geodezyjny w 300 dpi, ale jak importuje do maxa to wychodza mi same plamy. Pomożecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

da się jeśli ma się jakąś super karte graficzną do takich celów

 

radze lepiej zrobić to poprzez path z photoshopa lub

 

zrobić w ilustratorze ściezki i wyexportować je do *.ai

 

pozniej import w 3d maxie i bedziesz je miał jako spline`y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy da sie jakoś zwiększyć rozdzielczość obrazka wklejanego w top viewport?

Da się w ustawieniach sterownika Direct 3D. Często się to przydaje, bo standardowe ustawienia są niskie. A więc:

 

główne menu: Customize -> Preferences... -> zakładka Viewports -> Configure Driver (na dole). Pojawi się okno dialogowe sterownika, ustaw Background Texture Size i Download texture Size na wielkości jakie chcesz, albo po prostu odhacz opcje Match Bitmap Size as Closely as Possible. Dolny limit rozmiaru tekstur to 32x32 a górny 4000x4000 - w innym przypadku tekstura będzie przeskalowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności