kondzi0r Napisano 21 Kwiecień 2006 Share Napisano 21 Kwiecień 2006 Cześć, przymierzam sie do zrobienia osiedla na urbanistykę i mam pytanie. czy da sie jakoś zwiększyć rozdzielczość obrazka wklejanego w top viewport? bo mam podkład geodezyjny w 300 dpi, ale jak importuje do maxa to wychodza mi same plamy. Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 21 Kwiecień 2006 Share Napisano 21 Kwiecień 2006 da się jeśli ma się jakąś super karte graficzną do takich celów radze lepiej zrobić to poprzez path z photoshopa lub zrobić w ilustratorze ściezki i wyexportować je do *.ai pozniej import w 3d maxie i bedziesz je miał jako spline`y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondzi0r Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2006 dzięki za rade i szybką odpowiedź. greetz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juliusz Napisano 22 Kwiecień 2006 Share Napisano 22 Kwiecień 2006 czy da sie jakoś zwiększyć rozdzielczość obrazka wklejanego w top viewport? Da się w ustawieniach sterownika Direct 3D. Często się to przydaje, bo standardowe ustawienia są niskie. A więc: główne menu: Customize -> Preferences... -> zakładka Viewports -> Configure Driver (na dole). Pojawi się okno dialogowe sterownika, ustaw Background Texture Size i Download texture Size na wielkości jakie chcesz, albo po prostu odhacz opcje Match Bitmap Size as Closely as Possible. Dolny limit rozmiaru tekstur to 32x32 a górny 4000x4000 - w innym przypadku tekstura będzie przeskalowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się