Gość Abatro Napisano 23 Kwiecień 2006 Share Napisano 23 Kwiecień 2006 Otóż chodzi mi o wklejanie szkicy do box'a Chę zrobić autko, ale nie wiem jak je wkleić. W tutku o Lagunie nie ma ja kwklejać szkicy, a to jest mi potrzebne, ponieważ dalej nic nie moge robić. Z góri dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 23 Kwiecień 2006 Share Napisano 23 Kwiecień 2006 moze to pomoze: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21720&highlight=blueprint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Abatro Napisano 24 Kwiecień 2006 Share Napisano 24 Kwiecień 2006 Dzieki za ten temat, przydał się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Machu Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Przypisujemy poszczególne materiały dla plane`ów w scenie i w każdym materiale włączamy Show map in viewport. Tak jest tam napisane, ale gdzie się dokładnie znajduje ta opcja, bo nie potrafię w Max'ie 8 jej znaleźć, chyba że w wypadku Box'u ona nie istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thud Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 w oknie Material Editor pod materialami znajduje sie taki szescian w niebiesko biale kwadraciki (przynajmniej w maxie 5 i nizej tak jest) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Machu Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Dziękuję, w wersji 8 jest analogicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nicik Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 zrobilem wszystko jak napsane ale w tym:"http://www.max3d.pl/forum/showthread...ight=blueprint" ale mi w okienkach dziwadla pokazuje takie rozmazana i w Bardzo Kiepskiej Jakości obrazki, co mam robić by pokazywalo rzeczywistą jakość obrazka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 Na poczatek ustal sobie display driver na opengl (customize->preferences->vewports->choose driver) potem w configure driver: na guziczkach zaznacz sobie najwyzsze wartości i zatikuj match bitmap as close as possible. Potem klikasz RMB na nazwe viewportu i zaznaczasz texture correction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nicik Napisano 1 Maj 2006 Share Napisano 1 Maj 2006 dzięki.. wszystko ładnie wygląda:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damcio...3d... Napisano 10 Wrzesień 2006 Share Napisano 10 Wrzesień 2006 nierozumiem jak sie robi ten backgrund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 10 Wrzesień 2006 Share Napisano 10 Wrzesień 2006 nierozumiem jak sie robi ten backgrund backgrund^^ "8" i wcisnij tam bitmape, a w viewportach alt+b. btw. masz juz tego cracka? ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się