Lis Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 Wiam! Właśnie przesiadłem się z Mental Ray'a na Vraya 1.46.08 No i szok był Niezły, gdy otworzyłem zakładkę render. Myślałem że będzie jakiś przyklejony temat Z materiałami Edukacyjnymi ale niestety ...... Tak, więc. Czy ktoś mógłby mi wskazać jakiś tutorial gdzie są dobrze opisane Opcje w zakładce Renderer. Niby zrobiłem kilka tutków z Interior ale tak naprawdę to nie wim co to za opcje i do czego służą. Sory za taki temat ale mam nadzieję że wspomożecie usera po Mental Ray-u :-)
demigod Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/ bardzo polecam :]
Lis Napisano 27 Kwiecień 2006 Autor Napisano 27 Kwiecień 2006 Super. O to chodziło :-) Wszystko na tacy. Dzięki!!! Ps. Teraz tylko 3 miesiące studiowania 2 miesiące testów i może coś wyjdzie :-)
nielot007 Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 zdrada!! jak mogłeś!! hehe na szubienice z nim....
Lis Napisano 27 Kwiecień 2006 Autor Napisano 27 Kwiecień 2006 Tweety, Nielot :-) Niestety. Czuję się jak Judasz :-( Ale niemam wyboru. Mam za słabego kompa na Mentala. Jak kiedyś kupię sobie coś z 4GB ramu to napewno powrócę. Przy 1 500 000 fotonów się wywala i niema bata żeby coś z tym zrobić.
Lis Napisano 27 Kwiecień 2006 Autor Napisano 27 Kwiecień 2006 Lol, Ja sobie dawałem rade na 256mb. No ja mam 512 i przy scenach interior gdzie liczy się ilość fotonów Max Umiera. :-(
Xol Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 4maxwell, dzięki za link no po prostu skarbnica wiedzy :) (fakt, że to nie ja wnioskowałem o pomoc ale się przyda)
Lis Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 Po 12 godzinach od zainstalowania V-raya. Wiem że mało ale takiego światła w Mentalu na moim kompie przez 5 miesiący nie udało mi się zrobić :-) http://img86.imageshack.us/img86/8485/v032bb.jpg
MaGuu Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Dlatego właśnie Mental s*x (pozdro tweety ;) ), a VRay rulez :D
tweety Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 ech... a wystarczy dać photometric Area w oknie (rozmiarowo podobnie do wielkości okna) i jakiegoś directa jako słońce. Pobawić się GI i FG no i skumać potem wartości radiusów przy rozmiarze sceny. Mental Rox (pozdr. vrayowcy :P )
Lis Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 tweety -> Ja to wiem. Ja to wszystko wiem. Z tym że jak fotonój jest mało to muszą być duże. A jak fotony są duże to i FG musi być duży. A jak FG jest duży to robią się zrosty. A jak robią się zrosty to mnie H** strzela.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się