DesignStudio Napisano 30 Kwiecień 2006 Share Napisano 30 Kwiecień 2006 MAm pytanie chce zrobić model ziemi przedstawiający zarysy kontynentów itp. Moza itp bedą jakgdyby wodne a lądy będą miały efekt lekkiej trawy z vray. No więc teksturka nie wystarczy. W jaki sposób mam z poprostu płaskiej mapy świata zrobić powieszchnie w maxie która będzie pasowała do kuli?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 30 Kwiecień 2006 Share Napisano 30 Kwiecień 2006 Zrób czarno białą mapę planet, i do materiału z texturą planety dodaj do slotu bump tą własnie czarno-białą mapę, kontynenty powinny się "wytłoczyć" Mozesz użyć tez VRayDisplacementMode, ale o tym to juz musisz sam poczytac i poszukac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DesignStudio Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2006 Czyli da rade VRayDisplacementMode, nalozyc na to wytłoczone?? i mam kolejne pytanie też związane z moją pracką - chce aby efektowniej wygladalo dzieki http://www.max3d.pl/tut.php?id=232 takiej wodzie na miejscach wody no i zeby londy byly lekko extrudowane zzeby dalo fajny efekt głębokości. Ale ten wodny efekt jest do mental raya a trawe mam w vray:/ da sie z tym uporać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 30 Kwiecień 2006 Share Napisano 30 Kwiecień 2006 Ooo to juz problem nie na moje umiejętnosci, tutaj raczej sam będziesz musiał testować, testowac, testować, a głębie przy wodzie to można uzyskać chyba nadajac ciemne dno? Acha, a co do wody: Tutaj masz ustawienia: http://img265.imageshack.us/img265/2585/woda7oe.jpg a tutaj opis do nich: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=205842&postcount=35 Of course woda nie moja :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 30 Kwiecień 2006 Share Napisano 30 Kwiecień 2006 A w jakiej to ma być rozdzielczości??? Bo jak poniżej 2^32 x 2^32 to może wszystko raczej dać komiczny efekt. Nawet przy zbliżeniach ( jak zdjęcia z niskiej orbity) gdzie displ będzie widoczny na terenie, to woda wygląda zupełnie inaczej i nie polecałbym do tego shadera wody (przezroczystość itd.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DesignStudio Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2006 przyszła mi nowa idea. Zrobie "ziemie" całą poktrytą metalową błyszczącą powieszchnią pełną kabli i rożnych pierdół i tylko londy bendą na tej elektrycznej ziemi trawiaste :] Kolejne juz pytanie:] jak zrobić holerny kabel?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DesignStudio Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2006 hmmm znow problem co do pierwszej odpowiedzi w tym temacie. dałem do bump tą mape i w jaki sposób mam wytłoczyć te kontynenty itp [edit] o to to co mam teraz (czarne to lądy - sam nie moglem sie zorientować :D:D) no a chce zeby to co jest czarne było jakgdyby oddzielnym objektem z oddzielnym materiałem http://banan300.w.interia.pl/blad.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 30 Kwiecień 2006 Share Napisano 30 Kwiecień 2006 http://venus.ci.uw.edu.pl/~milek/slowniki/ortografia.htm a kabel możesz dać "renderable spline" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi