urban Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Dawno mnie nie było na forum a to dletego, że miałem te egzaminy nauka się opłaciła i poszły mi dobrze. Cóż chce znowu powrócić do maxa gdyż stanowi to swietna rozrywkę i uzależnia szybko. Chce zrobić pokój w maxie to są moje próby teksturowania i światła proszę o wyrozumiałość gdyż dawno nie byłem w maxie i mam ogromne zaległości, które postaram się jak najszybciej nadrobić. Proszę o rade w związku z pracą zwłaszcza jeśli chodzi o teksturowanie i światło. Oto renderek:
ReflectVision Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 scanline ? nie za dobrze to wyglada, zarowno modeliki , oswietlenie jak i teksturki .. ale po to jest WIP zeby pomoc :)
urban Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 uzywam vray advanced.(trudny render ale wkońcu sie go nauczę bynamniej tak myślę)
hkropinski Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Jeśli to jest vray to chyba go zgwałciłeś :| hahahahaaa!!!! ;))))) urban-> w okienka radze uzyć vray lightow ( plane, invisible, double sided ) o natężeniu 4 i dodac jednego target directa, pozdr
gregorjan Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Wg.mnie powinieneś robić bardziej skomplikowane obiekty z jednego "kawałaka drewna" np: boxa;] Ale jako szkic narazie jakoś się zapowiada
urban Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 Jeśli to jest vray to chyba go zgwałciłeś :| są gusta i guściki.... Hkropinski, Xeav, Gregorjan --> gdzięki za rady. modele poprawię zwłaszcza kanapy. światło wstawiłem i zmniłem aktualnie renderuje mi sie
Machu Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Dla mnie zbyt jasno. Lustro fajnie gdyby odbijało i tekstury na nim i meblach, aby sie nie powtarzały, bo tworzą charakterystyczny wzorek. Posiedź trochę nad tym i z dobrym oświetleniem może nieźle to wyglądać, szczególnie jak dodasz refleksy i zwiększysz trochę odbicia światła od lakierowanych powierzchni (twardy materiał to współczynnik n wzoru oświetlenia Phonga wyższy - węższe odblaski).
urban Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 poprawiłem oświetlenie i myslę że jest lepiej oceńcie sami ale zostają jeszcze tekstury :(
xeav Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 49 m! coś sknociłeś. Tu masz przykładowe ustawienia renderów i świateł http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=373801#post373801 jednak te ustawienia nie są tak ważne jak materiały, nad którymi musisz jeszcze dużo popracować
urban Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 mam strasznie mało ramu 512 mb i dysk zawalony pozatym jeszcze robię kilka męczących rzeczy.
rudylew Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Siema . pokaż ustawienia Rendera.. to cos konkretnego nastukamy
Machu Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 512MB to nie jest tak mało. Zależy jak wsyzstko skorygujesz. Ja jak kiedyś dodałem krople deszczu (jakieś 30000) to 1GB było za mało, więc trzeba się nauczyć oszczędności. Polecam zacząć od dysku twardego 4GB :D
urban Napisano 4 Maj 2006 Autor Napisano 4 Maj 2006 może coś zmienię coś w ustawieniach vray bo może dlatego aż tak długo musze czekać aż się skończy renderować. Jakies renderki dam po 16 bo jestem w szkole jest przerwa :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się