Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dawno mnie nie było na forum a to dletego, że miałem te egzaminy nauka się opłaciła i poszły mi dobrze. Cóż chce znowu powrócić do maxa gdyż stanowi to swietna rozrywkę i uzależnia szybko. Chce zrobić pokój w maxie to są moje próby teksturowania i światła proszę o wyrozumiałość gdyż dawno nie byłem w maxie i mam ogromne zaległości, które postaram się jak najszybciej nadrobić. Proszę o rade w związku z pracą zwłaszcza jeśli chodzi o teksturowanie i światło. Oto renderek:

pokoj024bu.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

uzywam vray advanced.(trudny render ale wkońcu sie go nauczę bynamniej tak myślę)

Napisano
  Georgas napisał:
Jeśli to jest vray to chyba go zgwałciłeś :|

 

hahahahaaa!!!! ;)))))

 

urban-> w okienka radze uzyć vray lightow ( plane, invisible, double sided ) o natężeniu 4 i dodac jednego target directa,

 

pozdr

Napisano

Wg.mnie powinieneś robić bardziej skomplikowane obiekty z jednego "kawałaka drewna" np: boxa;]

Ale jako szkic narazie jakoś się zapowiada

Napisano
  • Autor
  Georgas napisał:
Jeśli to jest vray to chyba go zgwałciłeś :|

 

są gusta i guściki....

 

 

Hkropinski, Xeav, Gregorjan --> gdzięki za rady. modele poprawię zwłaszcza kanapy. światło wstawiłem i zmniłem aktualnie renderuje mi sie

Napisano

Dla mnie zbyt jasno. Lustro fajnie gdyby odbijało i tekstury na nim i meblach, aby sie nie powtarzały, bo tworzą charakterystyczny wzorek. Posiedź trochę nad tym i z dobrym oświetleniem może nieźle to wyglądać, szczególnie jak dodasz refleksy i zwiększysz trochę odbicia światła od lakierowanych powierzchni (twardy materiał to współczynnik n wzoru oświetlenia Phonga wyższy - węższe odblaski).

Napisano
  • Autor

poprawiłem oświetlenie i myslę że jest lepiej oceńcie sami ale zostają jeszcze tekstury :(

 

pokoj040uo.jpg

Napisano
  • Autor

mam strasznie mało ramu 512 mb i dysk zawalony pozatym jeszcze robię kilka męczących rzeczy.

Napisano

512MB to nie jest tak mało. Zależy jak wsyzstko skorygujesz. Ja jak kiedyś dodałem krople deszczu (jakieś 30000) to 1GB było za mało, więc trzeba się nauczyć oszczędności. Polecam zacząć od dysku twardego 4GB :D

Napisano
  • Autor

może coś zmienię coś w ustawieniach vray bo może dlatego aż tak długo musze czekać aż się skończy renderować. Jakies renderki dam po 16 bo jestem w szkole jest przerwa :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności