Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Piszę grę trójwymiarową w blitz 3d. Zrobiłem aniamcję obiektów w 3ds max i chciałem wyeksportować ją do pliku .x (directx) pluginem Panda exporter. Jednak mam taki problem, że blitz nie "widzi" animacji tylko wyświetla statyczny obiekt po skompilowaniu następującego kodu:

______________________________________

a=LoadAnimMesh("animacja.x")

Animate a,1,.1

 

While Not KeyDown(1)

RenderWorld

UpdateWorld

Flip

Wend

_______________________________________

 

Co może być przyczyną? Może trzeba pozmieniać jakieś ustawienia pluginu? Z góry dzięki za pomoc. Pzdr

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 799
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności