Gość Damian.K. Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 Witam! Piszę grę trójwymiarową w blitz 3d. Zrobiłem aniamcję obiektów w 3ds max i chciałem wyeksportować ją do pliku .x (directx) pluginem Panda exporter. Jednak mam taki problem, że blitz nie "widzi" animacji tylko wyświetla statyczny obiekt po skompilowaniu następującego kodu: ______________________________________ a=LoadAnimMesh("animacja.x") Animate a,1,.1 While Not KeyDown(1) RenderWorld UpdateWorld Flip Wend _______________________________________ Co może być przyczyną? Może trzeba pozmieniać jakieś ustawienia pluginu? Z góry dzięki za pomoc. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 Witam Zbyt wielu koderów tu nie zagląda, wiec nie wiem czy to najlepsze miejsce na takie pytania. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 4 Maj 2006 Share Napisano 4 Maj 2006 może sprawdź tutaj? http://www.gamedev.pl/ pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się