Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam jeśli chodzi o model to uważam go za skończonego, ale che niewiem jak ustawieć kamere, światła no i te materiały...

dowip5sv.jpg

 

aha nie wiem jak zrobić DOF.. :(

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

http://www.dsystem.com.br/loja/images/Image/kingston.jpg

to jest ten model orginalny

to jest mój pierwszy render..

13fh2.jpg

a to jest bez materiałów..

25pl.jpg

a i jeszcze sampling jest ustawiony we wszystkich światłach na 8 :) rzeby sie szybciej renderowało... bo mam problem wiatraczek mi wysiadł do karty graficznej i teraz mam podłożony domowy wiatrak...których nie jest dobry w 100% i jak jak mi sie renderuje długo to mi sie wiesza komp :( wiec piszcie co tam poprawić :) pozdrawiam

Napisano

Najpierw popraw napis Kingston, bo coś nie w tą strone :D

Ogólnie ładne. Pobaw sie materialami - chętnie zobacze co z tego wyjdzie

[edit] Aha i co to za czarna plama na drugim renderze ?

Napisano
  • Autor

voyger podczas renderingu wyskoczył mi jakiś komunikat... jak kliknełem ok to taka planka postała... :(

qba jecze sie bede bawił...

POWIEDZCIE COŚ O USTAWIENIU ŚWIATŁA PROSZE...

Napisano

Co można powiedzieć o ust. świateł, najpierw zrób porządne shadery bo te co ty teraz masz to koszmar, wyglądają na standardowe vrayowskie materiały, potestuj shadery i zmapuj porządnie napis

 

ustaw jeden vraylight po boku obiektu i nad a jak nie będzie dobrych rezultatów pozmieniaj je gdzieśindziej zmień natężenie, ale tak jak mówie zrób przede wszystkim jakieś shadery

no i popraw model

Napisano
Co można powiedzieć o ust. świateł, najpierw zrób porządne shadery bo te co ty teraz masz to koszmar, wyglądają na standardowe vrayowskie materiały, potestuj shadery i zmapuj porządnie napis

wg mnie powinien najpierw zbudowac studio i porzadnie odwietlic scene, a dopiero pozniej dopasowywac materialy wlasnie pod to studio i oswietlenie, bo co mu da, ze zrobi dobre materiały a potem studio i bedzie znowu misial materiały poprawiac zeby dobrze wygladały

Napisano
  • Autor

pendrak7nm.jpg

 

jak włanczam wygładzanie to takie coś sie dzieje... :( jakieś smiaszne krzywizny popracuje nad tym... :) może ktoś mi coś podpowie jak powinienem zrobić tekstury?? :) piszcie :)

Napisano

zalezy jakie tekstury chces zmiec... na pewno render jest zly, efekt podobny, nawet leprzy mozna uzyskać w 3 minuty, pozdr

Napisano
  • Autor

nie patrzcie na czas rendera bo moge zostawiać kompa na noc w szkolnej pracowni wiec czas nie jest ważny...zrobiłem dużą rozdzielczość żeby było dokładnie widać wszystkie szczeguły :]

 

pendrivejpg2xb.jpg

Napisano

ile???? przecież tu nie ma nic co by to tak długo renderowało.. skopałeś coś w ustawieniach rendera.. a jaki procek?

Napisano
  • Autor

komp nie jest taki słaby a nawet był powiedział że jest dobry jak dla mnie:P

1024 ramu, pentium 4 ale niewiem jaki...nie mój komp:(

daje ustawienie swiateł sampling ustawiłem na 35 w obu światłach :D jedno ma multi ustawione na 2 a drugie na 4 .

ustawienie2wl.th.jpg

 

moje ustawienia rendera

ust18tb.th.jpg

 

piszcie co tam poprawić bo sam już niewiem :(

Napisano

wgłębienie (na napis) ma błędy z siatce (imho) na rogach, musisz poprzesuwać może zweldować pare vertexów no i czas, 15 godzin to 30 razy za długo.

Ogólnie coraz lepiej.

Napisano
  • Autor

fajnie chłopaki a może ktoś by mi coś powiedział co zmienić w renderze żeby to trwało 30 razy krócej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności