Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

Jak zrobić leżący piasek np. przy chodniku? Chodzi o to zeby wyglądało to jakby kolor piasku przechodził w ulice. Albo jak leżą płytki na chodniku a piasek w "fugach" gdzie niegdzie nachodzi na płytkę. Próbowałem noisem ale efekt nie specjalny. Nie chodzi mi o teksturę tylko zrobić to obiektami.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepszy byłby chyba do tego celu ParticleFlow. Ale cząsteczki są dość trudne... przynajmniej dla mnie;d. Zawsze możesz zrobić 10 000 małych obiektów sphere;].

Napisano

Stwórz ziarenko piasku i przypisz je jako obiekt do Super Spray, który będzie w odpowiednim miejscu rozpylał te ziarenka. Ewentualnie spróbuj inne generatory cząsteczek typu PArray, do którego też możesz dopisać gotowy obiekt.

Napisano

Anyman - i co, będziesz ręcznie te 10 000 sfer rozmieszczał w scenie ?

Machu - no pomysł co najmniej ciekawy :P

Ja jednak upierałbym się przy teksturze, jeśli już koniecznie geometrie to może spróbuj scattera

Napisano
(...)Nie chodzi mi o teksturę tylko zrobić to obiektami.(...)

Po co chcesz to robić geometria? To ma sens tylko jeśli chcesz zrobić zbliżenia na te poszczególne ziarenka piasku, w innym przypadku tekstura to najlepsze wyjście. Jeśli nie wychodzi Ci jeszcze malowanie tekstur to w żadnym wypadku nie wybieraj takich środków zastępczych. Zrozumiesz to przy renderowaniu zaawansowanym oświetleniem tej sceny ;]

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności