Napisano 6 Maj 200618 l Cześć. Jak zrobić leżący piasek np. przy chodniku? Chodzi o to zeby wyglądało to jakby kolor piasku przechodził w ulice. Albo jak leżą płytki na chodniku a piasek w "fugach" gdzie niegdzie nachodzi na płytkę. Próbowałem noisem ale efekt nie specjalny. Nie chodzi mi o teksturę tylko zrobić to obiektami. Pozdrawiam
Napisano 6 Maj 200618 l Najlepszy byłby chyba do tego celu ParticleFlow. Ale cząsteczki są dość trudne... przynajmniej dla mnie;d. Zawsze możesz zrobić 10 000 małych obiektów sphere;].
Napisano 6 Maj 200618 l Stwórz ziarenko piasku i przypisz je jako obiekt do Super Spray, który będzie w odpowiednim miejscu rozpylał te ziarenka. Ewentualnie spróbuj inne generatory cząsteczek typu PArray, do którego też możesz dopisać gotowy obiekt.
Napisano 6 Maj 200618 l Anyman - i co, będziesz ręcznie te 10 000 sfer rozmieszczał w scenie ? Machu - no pomysł co najmniej ciekawy :P Ja jednak upierałbym się przy teksturze, jeśli już koniecznie geometrie to może spróbuj scattera
Napisano 6 Maj 200618 l ja bym odpalil photoshopa jednak i pobawil sie troche z teksturkami do kanalu Diffuse i Bump :)
Napisano 6 Maj 200618 l (...)Nie chodzi mi o teksturę tylko zrobić to obiektami.(...) Po co chcesz to robić geometria? To ma sens tylko jeśli chcesz zrobić zbliżenia na te poszczególne ziarenka piasku, w innym przypadku tekstura to najlepsze wyjście. Jeśli nie wychodzi Ci jeszcze malowanie tekstur to w żadnym wypadku nie wybieraj takich środków zastępczych. Zrozumiesz to przy renderowaniu zaawansowanym oświetleniem tej sceny ;] Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto