Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Scena ta ma być częścią większego projektu, jest troche pusta, ale taka właśnie była moja wizja ;) Co o tym sądzicie i co moge, a co musze poprawić?? Osobiście nie jestem zadowolony z ognia, jakby za maly troche i te odbicia kolumn nie wiem czy sa realistyczne, staram sie to poprawic. Uzywalem 3dsmax 8 i mental ray'a

 

016nm.th.jpg020sw.th.jpg

032yh.th.jpg048kv.th.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 913
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Odbicia kolumn mało realistyczne, tak samo jak ogień. ja bym na twoim miwjscu użył DGS material na podłode. Podejrzewam, że dałoby to leprzy efek. Reszta materiałów równierz do wymiany. Pozdro.

Napisano

Na pierwszy rzut oka to fajnie wygląda ta scenka, ale podłoga jest za dużo wypolerowana i te świeczniki wyglądają jak palniki.

Napisano

długo wahałem się coby powiedzieć a byłem tu pierwszy,

w sumie jw.

refleksy, płomień itd do poprawy

nie jestem przekonany czy mental jest dobry wystarczajaco do takiej sceny

try vray

do czego to ma być ? do gry ? czy masz inne plany

Napisano

Troche poprawilem te odbicia, teraz sa bardziej realistyczne, co wy na to?? No i plomien swiecy, chociaz dalej nie jestem zadowolony. Ponizsze scenki sa bez materialow i swiatel, chodzi tylko o te dwa elementy.

 

@pikSar: Narazie zostane przy mentalu, dopiero zaczynam i jak go opanuje troszke to zobacze inne, narazie nie chce mieszac ;) Scena bedzie potrzebna to wiekszej animacji, jak wogole cos z niej wyjdzie, to akurat powinna byc ostatnia scena, ale byla najlatwiejsza to od niej zaczalem

 

x036rw.th.jpgx040xq.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności