Napisano 25 Sierpień 200321 l Witam... |tworze topika z moim malym demonkiem, mysle ze go ukoncze(narazie tylko modeling :) )... Ogolnie pracka ma bazowac na juz troche zdezelowanych prackach fenga :D : Oczywiscie nie obedzie sie bez paru zmian w koncepcie, ale to juz sie okaze w praniu... Concept: Siateczka: Boczek: Przod: Problem (ucho): Od razu widac pare niedociagniec, poprawie je w nastepnej aktualce(chodzi o rogi, prowizorka i ta brodka, a raczej jej czesc :)... takze ucho nie wyglada jesszcze najlepiej :(... Wlasciwie, to nie wiem co w nim zmienic aby wygladalo lepiej... i tutaj prosze o rade :)... Krytyka jak najbardziej pozadana(mORPH :D) ale musi byc jak najbardziej konstruktywna i dajaca do myslenia :D... Tak ku gwoli, to chce zrobic cale cialko, ale umiescilem tylko glowe, jak zaczne cialo to umieszcze 2 koncept(i tak go pewnie widzieliscie :D)
Napisano 25 Sierpień 200321 l Hmmmm. A wiec ja bede pierwszy :D Darkelf ja bym proponowal mala mini-bitwe. Utrzymana w podobnych conceptach, albo ze szkice Fenga. Co ty na to??? Co do samej packi to popraw brode bo ejst zla. Ogolnie ok, moze troche szczegolikow brakuje w modelu, ale jezeli rozwiazesz to tekstura to nie ma potrzeby zmiany. To chyba tyle pomysl i daj znac co do bitwy
Napisano 25 Sierpień 200321 l Aha dorob jescze wloski i powieksz rogi (bo sa za amale calsoc jest nieproporcjonlana w stosunku do szkicu )
Napisano 25 Sierpień 200321 l Bardzo fajna pracka :) Tylko musisz poprawić tą brodę. A co do ucha to moim zdaniem powinno byc trochę szersze, bo to twoje jest jakies wąskie. Powodzenia [piwo]
Napisano 25 Sierpień 200321 l Autor no coz, jezeli chodzi o brode, to tam juz jest zaczety ten warkoczyk z brody dlatego taka dluga, pozatym napisalem, ze postac bedzie bazowala na koncepcie, co nie znaczy, ze bedzie odzwierciedlala ten concept :)... wiec proporcje sa jakie sa, moze troche powieksze rogi, ale styl fenga jest strasznie mangowy a mi on taki nie odpowiada, chociaz pomysly ma fajne :D. co do bitwy... no nie wiem, nie weim moze jakies dokladniejsze informacje(termin, moze jakis koncept... bo z tym terminem w roq szkolnym to moze byc roznie :) ).... a i jeszcze moze czy modelujemy, czty z tekstura? :))
Napisano 25 Sierpień 200321 l Z pewnością popraw rogi - bo na szkicu są świetniacko grube - podkreślają tą postać:D? I na pewno przedłuż troszkę czaszkę i zwróć uwagę na kość policzkowa:p Koniec biadolenia - bardzo fajnie ci to wychodzi - czekam na więcej :D pozdrawiam Giorgione
Napisano 1 Wrzesień 200321 l pokaz cos z połączonymi polówkami ipopraw łuki brwiowe. zacz jakie oj ma usta i pobrófdek, ogolnie poprzygladaj sie szczególom tym jaki on soprawia traznie, pamietaj on jest 2d, ty robisz 3d, czyli zalezy ci na wrazeniu, temu co on oddaje, nikoniecznie dkoładnemu oddaniu jego miny z rysunku.
Napisano 2 Wrzesień 200321 l Autor czesc! no dzisiaj w koncu po dluugim oczekiwaniu daje update :D... O to co udalo mi sie zrobic, a duzo nie robilem przez ostatnie dni :)... No ale jest co jest, na krytyke otwarty... jedyne zastrzezenia patrzyc tak developersko troche :))... kstzalt mysle uchwycony :)... jeszcze dodawanie szczegolow mnie czeka :)... acha i prosze o nie branie tego szkicu jako jedynej slusznej drogi stworzenia tej postaci :)... chce dodac jej cos od siebie ;).
Napisano 2 Wrzesień 200321 l no w koncu dałes update:) Głowka lepiej wygląda, powiekszysz te rogi czy tej wielkosci zostawisz? tez szkicu jako dogmatu nie traktuję ale jakies takie za mało okazałe mi się wdają.. No i rozumiem ze łapki i korpus są dopiero zaczete bo jak na razie mało zczegołow, fajnie jakbys mięsnie bardziej zaznaczył:). zycze powodzenia w pracy, i spadam swojego robic:) [piwo] PS: Ile ma poly teraz??
Napisano 3 Wrzesień 200321 l Autor witam! dzieki ze komentujesz cos przynajmniej :)... co do modelu... to tylko zarys, tak samo korpusik :)... poly ~20 000 na meshsmoothu z 2 interations.
Napisano 4 Wrzesień 200321 l no fajny jest ale miesnie to ma troszke za blisko lokcia :) wydluzysz?:>
Napisano 9 Wrzesień 200321 l Wiec tak praca jest mila ale , jeszcze nei dopracowana wiele ci zoatlo , jzu nie mówie tu o nogach Wiec an moje oko to on ma za male cialo w porównaniu do glowy , jakos domon mgby byc wiekszy zreszta na tym rysunku to jest on wiekszy , ma za male barki wydlurz mu troche bary na bogi i uwzglernij przytym ulepprzenie klatki , bo troche nie jest foremna hmm no prawda jest taka ze jest jakas nie zabardzo zbudowana , nie zlsoc sie ale powarznieja jzu robilem tego demona i wiem ile trzeba sie na mordowac hehehe :D
Napisano 9 Wrzesień 200321 l Autor dzieki za krytyke, :))... co do glowy... to nie wiem, mi sie wydaje calkiem dobra, pozatym jak pisalem wczesniej to nie ma byc DOKLADNE odwzorowanie (chociaz i tak chcialem trochu jescze zmienic :D)... a co do szczegolow to szczegoly to robie narazie, powoli bo szkola, ale robie :D... ale dzieki i tak ze cos napisales :D. I co do tego zloszczenia, to ja lubie krytyke :)...
Napisano 17 Wrzesień 200321 l NIe powiem , to co ma byc zrobione to bedzie a to co ma byc to dokladnie co ty chcesz zeby bylo zostalo juz usytuowane w pracy ,... Wiec w tym momencie powiem ci szczerze ze brakuje mi to powoli czegos ?? Texturek powolutku móglbys juz jenakladac :D no nie ? hehehe Powodzenia chcialbym zoabczyc jak ci idzie dalej , bo lepiej chyba ci wychodzi niz mi hehe :D
Napisano 5 Styczeń 200421 l Jak dla mnie bardzo ciekawa koncepcja. Postac wychadzi Ci narazie naprawde świetnie. Moim zdaniem powinienes troszke zmniejszyc mu triceps, zeby nie konczyl sie na lokciu tylko troszke wczesniej bo jakos dziwnie wyglada. Podobaja mi sie te jego dlonie bo sa duze i tak fajnie ustawione (pomimo tego ze narazie wygladaja jak macki Ufoludka :) ). Mysle jeszce ze powiniens bardziej mu podniesc nos do gory i zmarszcyc brwi...mialby wtedy wiecej charakteru :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto