peyo_tl Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Wyrenderowałem sekwencję nieskompresowanych obrazów .tga, przy standardowych ustawieniach scanline'a. Po skleceniu tego w całość, w animacji, na teksturach pojawiły sie dziwne przebarwienia poruszające się wraz z animacją, tak jakby "mrówki" po nich łaziły. W jaki sposób się tego pozbyć?
Hynol Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Stawiałbym na kompresje animacji. Zobacz czy bez kompresji również to się ujawnia. Osobiście nie widziałem nigdy aby sam w sobie scanline dał taki efekt.
peyo_tl Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 No właśnie o to chodzi, że animacja jest bez kompresji. Po skompresowaniu jest jeszcze gorzej.
peyo_tl Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 Jesli chodzi o antialiasing to Filtr: Area, Size: 1,5
Hynol Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Area nie jest jakimiś bardzo dobrym filtrem. Może cook variable ustwiony na 2, 2.5 będzie lepiej działał. Bo jestem mocno przekonany że to właśnie coś z antyaliaserem. Możliwe też że tekstury są za ostre (blur mniejszy niż 1. Osobiście nie spotkałem się z podobnym problemem, ale też nigdy nie używałem filtru Area.
peyo_tl Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 Próbowałem z dwoma filtrami, video i cook variable, efekt jest ciągle taki sam. Popróbuje jeszcze z różnymi ustawieniami blur'a.
peyo_tl Napisano 15 Maj 2006 Autor Napisano 15 Maj 2006 Niestety nie uzyskałem zamierzonego efektu. Korzystam obecnie z 3d max'a 5 ale w 8 jest dokładnie to samo. Nie mam pojęcia w czym leży problem :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się