Napisano 12 Maj 200618 l Wyrenderowałem sekwencję nieskompresowanych obrazów .tga, przy standardowych ustawieniach scanline'a. Po skleceniu tego w całość, w animacji, na teksturach pojawiły sie dziwne przebarwienia poruszające się wraz z animacją, tak jakby "mrówki" po nich łaziły. W jaki sposób się tego pozbyć?
Napisano 12 Maj 200618 l Stawiałbym na kompresje animacji. Zobacz czy bez kompresji również to się ujawnia. Osobiście nie widziałem nigdy aby sam w sobie scanline dał taki efekt.
Napisano 12 Maj 200618 l Autor No właśnie o to chodzi, że animacja jest bez kompresji. Po skompresowaniu jest jeszcze gorzej.
Napisano 13 Maj 200618 l Area nie jest jakimiś bardzo dobrym filtrem. Może cook variable ustwiony na 2, 2.5 będzie lepiej działał. Bo jestem mocno przekonany że to właśnie coś z antyaliaserem. Możliwe też że tekstury są za ostre (blur mniejszy niż 1. Osobiście nie spotkałem się z podobnym problemem, ale też nigdy nie używałem filtru Area.
Napisano 13 Maj 200618 l Autor Próbowałem z dwoma filtrami, video i cook variable, efekt jest ciągle taki sam. Popróbuje jeszcze z różnymi ustawieniami blur'a.
Napisano 15 Maj 200618 l Autor Niestety nie uzyskałem zamierzonego efektu. Korzystam obecnie z 3d max'a 5 ale w 8 jest dokładnie to samo. Nie mam pojęcia w czym leży problem :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto