Skocz do zawartości

peyo_tl

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kętrzyn

peyo_tl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. mi ta metoda jak najbardziej odpowiada ale mojemu promotorowi nie bardzo :). W zasadzie nawet nie wiem dlaczego.
  2. problem w tym, że musze znaleźć inny spoób. Nie wiem czy takowy w ogóle istnieje dlatego pytam się na forum.
  3. tak samo zrobiłem, mapa w skali szarości, modyfikator Displace i pomalowana teksturka w Photoshopie. Niestety komuś sie to nie spodobało i musze to zmienić. Mam cztery tekstury przedstawiające różne kolory trawy i muszą one sie zmieniać w zależności od wysokości.
  4. chodzi raczej o coś w stylu przejścia tonalnego, gradientu między kilkoma teksturami
  5. no raczej chodzi mi o to drugie tzn. w zalezności od wysokości terenu zmienia się tekstura.
  6. faktycznie obiekt Terrain ma taką opcję. Niestety z tego co zauważyłem to dla utworzonych stref na powierzchni obiektu można przypisywać tylko kolory a nie tekstury.
  7. też tak na początku zrobiłem, ale musze to teraz zmienić
  8. Mam pytanie, czy istnieje jakis automatyczny sposób na przypisanie różnych tekstur dla terenu w zależności od jego wysokości?
  9. Niestety nie uzyskałem zamierzonego efektu. Korzystam obecnie z 3d max'a 5 ale w 8 jest dokładnie to samo. Nie mam pojęcia w czym leży problem :(
  10. Próbowałem z dwoma filtrami, video i cook variable, efekt jest ciągle taki sam. Popróbuje jeszcze z różnymi ustawieniami blur'a.
  11. Jesli chodzi o antialiasing to Filtr: Area, Size: 1,5
  12. No właśnie o to chodzi, że animacja jest bez kompresji. Po skompresowaniu jest jeszcze gorzej.
  13. Wyrenderowałem sekwencję nieskompresowanych obrazów .tga, przy standardowych ustawieniach scanline'a. Po skleceniu tego w całość, w animacji, na teksturach pojawiły sie dziwne przebarwienia poruszające się wraz z animacją, tak jakby "mrówki" po nich łaziły. W jaki sposób się tego pozbyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności