Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wyrenderowałem sekwencję nieskompresowanych obrazów .tga, przy standardowych ustawieniach scanline'a. Po skleceniu tego w całość, w animacji, na teksturach pojawiły sie dziwne przebarwienia poruszające się wraz z animacją, tak jakby "mrówki" po nich łaziły. W jaki sposób się tego pozbyć?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Stawiałbym na kompresje animacji. Zobacz czy bez kompresji również to się ujawnia. Osobiście nie widziałem nigdy aby sam w sobie scanline dał taki efekt.

Napisano
  • Autor

No właśnie o to chodzi, że animacja jest bez kompresji. Po skompresowaniu jest jeszcze gorzej.

Napisano

Area nie jest jakimiś bardzo dobrym filtrem. Może cook variable ustwiony na 2, 2.5 będzie lepiej działał. Bo jestem mocno przekonany że to właśnie coś z antyaliaserem. Możliwe też że tekstury są za ostre (blur mniejszy niż 1. Osobiście nie spotkałem się z podobnym problemem, ale też nigdy nie używałem filtru Area.

Napisano
  • Autor

Próbowałem z dwoma filtrami, video i cook variable, efekt jest ciągle taki sam. Popróbuje jeszcze z różnymi ustawieniami blur'a.

Napisano
  • Autor

Niestety nie uzyskałem zamierzonego efektu. Korzystam obecnie z 3d max'a 5 ale w 8 jest dokładnie to samo. Nie mam pojęcia w czym leży problem :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności