Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no miejscami fajnie, ale znacznie za sztywni są ci "wojownicy"

Napisano

Widze ze jestes niecierpliwym bardzo czlowiekiem i odrazu bys chcial gwiazdke z nieba - a najlepiej zeby sam admin cie pochwalil. Zaczne od tego ze naucz sie wkoncu edytowac posty - pewnie w poprzednich watkach juz dostales za to po uszach. I znowu ta ewelina - nie wiem czy ty ja tak wysylasz zeby cos ci nabila czy tak od siebie niezaleznie ci zawsze musi wspierac na forum.

 

Odnosnie animacji - pamietam tyle ze poczatki byly ciezkie - ale widze ze napewno jest duzo postapu. Tak jak obo napisal - miejscami juz animacja wyglada bardzo naturalnie, ale caly czas czuje sie ta sztywnosc. Bardzo takie schematyczne te ruchy. Dla przykladu moze sprobuj zrobic takie cos...jak kolo wyprowadza cios i pozniej jest juz skutek czyli jaki tam ruch reka wykonal do celu to wpradz ruch posredni czyli dodaj cos pomiedzy tymi klatkami nawet najdrobniejsze ruchy palcami powoduje ze animacja staje juz bardziej naturalna. Odnosnie modeli hmmm..no sa raczej tragiczne..czemu jakies ALIENY AKurat..juz trzeba bylo zwyklego bipa zostawic. Denerwuja mnie jeszcze te ciosy ktore nie dochodza do skutku. Tak jakby animacja byla zrobiona juz gotowa. I nagle sie okazalo ze jedna postac zostala przesunieta o troche do tylu powiedzmy. Nie wiem o co chodzi. Hmm no i na koniec jak juz animujesz cala horeografie walki z matrixa to moze wrzuc sobie ja w tlo w maxie i sprobuj zanimowac to co 3klatke tak dla malej praktyki. Wtedy powinienes uzyskac ladny naturalny ruch. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności