MiRi Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Siema, mam pewien kłopot , jak ustawić aby z przedmiotu leciało światło Volume Light? Prubuwałem już ustawiać Volume Light , aby cień był na biało a światło na czarno , jednak to nic nie dawało. HELP!! Potrzebuje tego do zrobienia napisów.
Lis Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Ustaw w obiektcie źrudło światła. Dalej zaznacz obiekt, prawy klawisz, Properties. odznacz boxik "Enable to reflection/Refraction."
MiRi Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 Zabardzo nie chodzi, w mojej wresji maxa 7 jest Visible to reflection/Refraction , ale to chyba to samo. Niestety obiekt żuca tak samo cień jak wcześniej, żadne światło z niego nie leci.
Lis Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 A jak we słaściwościach światła dasz exclude tego obiekty to tak samo ?? Edit-> No to już niewiem. możesz spróbować we właściwościach obiekty wyłączyć wszystko zostawić tylko. Visable to camera i renderable
MiRi Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 No, tak samo. Dalej przedmiot rzuca cień a nie swieci nim.
maczuga Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 1. Ustaw światło w scenie, po czym je wyłącz. 2. Obiektowi przypisz full żarzący się materiał. 3. Wejdź w Environment and Effects. 4. W rolecie Exposure Control daj na Logarithmic Exposure Control. 5. Ustaw renderer na mentala. 6. Włącz Final Gathering w zakładce Indirect Illumination w opcjach renderingu. Teraz to do zcego przypisał żarzący się materiał powinno się świecić. Jak chcesz zmienić siłę tego światła to w Environment and Effects w rolecie Logathrimic Exposure Control Parameters zmień wartość Brightness. PS Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie, popraw mnie jak coś. Ale wątpie żeby dało się zrobić volume fog lecący z geometrii...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się