Skocz do zawartości

Jak zrobić by z przedmiotu leciał Volume Light


MiRi

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, mam pewien kłopot , jak ustawić aby z przedmiotu leciało światło Volume Light? Prubuwałem już ustawiać Volume Light , aby cień był na biało a światło na czarno , jednak to nic nie dawało. HELP!! Potrzebuje tego do zrobienia napisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zabardzo nie chodzi, w mojej wresji maxa 7 jest Visible to reflection/Refraction , ale to chyba to samo. Niestety obiekt żuca tak samo cień jak wcześniej, żadne światło z niego nie leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak we słaściwościach światła dasz exclude tego obiekty to tak samo ??

 

Edit-> No to już niewiem. możesz spróbować we właściwościach obiekty wyłączyć wszystko zostawić tylko. Visable to camera i renderable

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ustaw światło w scenie, po czym je wyłącz.

2. Obiektowi przypisz full żarzący się materiał.

3. Wejdź w Environment and Effects.

4. W rolecie Exposure Control daj na Logarithmic Exposure Control.

5. Ustaw renderer na mentala.

6. Włącz Final Gathering w zakładce Indirect Illumination w opcjach renderingu.

Teraz to do zcego przypisał żarzący się materiał powinno się świecić. Jak chcesz zmienić siłę tego światła to w Environment and Effects w rolecie Logathrimic Exposure Control Parameters zmień wartość Brightness.

 

PS

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie, popraw mnie jak coś. Ale wątpie żeby dało się zrobić volume fog lecący z geometrii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności