Napisano 18 Maj 200618 l Siema, mam pewien kłopot , jak ustawić aby z przedmiotu leciało światło Volume Light? Prubuwałem już ustawiać Volume Light , aby cień był na biało a światło na czarno , jednak to nic nie dawało. HELP!! Potrzebuje tego do zrobienia napisów.
Napisano 18 Maj 200618 l Ustaw w obiektcie źrudło światła. Dalej zaznacz obiekt, prawy klawisz, Properties. odznacz boxik "Enable to reflection/Refraction."
Napisano 18 Maj 200618 l Autor Zabardzo nie chodzi, w mojej wresji maxa 7 jest Visible to reflection/Refraction , ale to chyba to samo. Niestety obiekt żuca tak samo cień jak wcześniej, żadne światło z niego nie leci.
Napisano 18 Maj 200618 l A jak we słaściwościach światła dasz exclude tego obiekty to tak samo ?? Edit-> No to już niewiem. możesz spróbować we właściwościach obiekty wyłączyć wszystko zostawić tylko. Visable to camera i renderable
Napisano 19 Maj 200618 l 1. Ustaw światło w scenie, po czym je wyłącz. 2. Obiektowi przypisz full żarzący się materiał. 3. Wejdź w Environment and Effects. 4. W rolecie Exposure Control daj na Logarithmic Exposure Control. 5. Ustaw renderer na mentala. 6. Włącz Final Gathering w zakładce Indirect Illumination w opcjach renderingu. Teraz to do zcego przypisał żarzący się materiał powinno się świecić. Jak chcesz zmienić siłę tego światła to w Environment and Effects w rolecie Logathrimic Exposure Control Parameters zmień wartość Brightness. PS Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie, popraw mnie jak coś. Ale wątpie żeby dało się zrobić volume fog lecący z geometrii...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto