Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema, mam pewien kłopot , jak ustawić aby z przedmiotu leciało światło Volume Light? Prubuwałem już ustawiać Volume Light , aby cień był na biało a światło na czarno , jednak to nic nie dawało. HELP!! Potrzebuje tego do zrobienia napisów.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 887
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ustaw w obiektcie źrudło światła. Dalej zaznacz obiekt, prawy klawisz, Properties. odznacz boxik "Enable to reflection/Refraction."

Napisano
  • Autor

Zabardzo nie chodzi, w mojej wresji maxa 7 jest Visible to reflection/Refraction , ale to chyba to samo. Niestety obiekt żuca tak samo cień jak wcześniej, żadne światło z niego nie leci.

Napisano

A jak we słaściwościach światła dasz exclude tego obiekty to tak samo ??

 

Edit-> No to już niewiem. możesz spróbować we właściwościach obiekty wyłączyć wszystko zostawić tylko. Visable to camera i renderable

Napisano
  • Autor

No, tak samo. Dalej przedmiot rzuca cień a nie swieci nim.

Napisano

1. Ustaw światło w scenie, po czym je wyłącz.

2. Obiektowi przypisz full żarzący się materiał.

3. Wejdź w Environment and Effects.

4. W rolecie Exposure Control daj na Logarithmic Exposure Control.

5. Ustaw renderer na mentala.

6. Włącz Final Gathering w zakładce Indirect Illumination w opcjach renderingu.

Teraz to do zcego przypisał żarzący się materiał powinno się świecić. Jak chcesz zmienić siłę tego światła to w Environment and Effects w rolecie Logathrimic Exposure Control Parameters zmień wartość Brightness.

 

PS

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie, popraw mnie jak coś. Ale wątpie żeby dało się zrobić volume fog lecący z geometrii...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności