Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

po 8 miesiacach ascezy ( kiedy to musialem uczyc sie do matury ) wracam do show biznesu :) Przedstawiam manekina..takiego jakich uzywa sie w crash testach. Ma on mi posluzyc do animacji pewnej czolowki...Wlasciwie to model jest juz zrobiony ale jestem otwarty na wszystkie sugestie. Modelujac bazowalem na zdjeciu innego modelu 3d takiego manekina oraz na blueprintach czlowieka.. W kazdym razie moim najwiekszym problemem bedize riggowanie ( to zaczynam od jutra ) gdyz wczesniej jakos tego nie robilem :P Jak pojawia sie co do tego jakies pytania to mam nadzieje ze uzyskam tutaj na nie odpowiedz :D

 

pozdrawiam

 

LINKI :

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c4b11063a3c6f815.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8adc1194cb793bb2.html

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki dzieki :) To moze ujawnie troszke co do tej animki - manekiny beda ciagnely/ pchaly pewien napis ( a wlasciwie to dwa ) bardzo sie przy tym meczac..... Na koncu wielki napis "presents" spadnie na jednego z nich rozwalajac go na czesci pierwsze.. To tak w skrocie.. Jak juz mowilem bedzie to czolowka poprzedzajaca inna animacje ale o tym pozniej :D Co do sposobu w jaki chcialbym to zanimowac to wybiore sie z kolega na parking hipermarketu moze w weekend...Tam nakrecimy jakis material jak przepychamy samochod a pozniej na bazie tego postaram sie zanimowac model...

Napisano

maczuga - bo ja bazowalem na swoim zdjeciu :P hehe..zartowalem...nie no - gosciu na rzutach mial taka... ale moze to poprawie. Narazie podlaczam szkielet pod mesh'a :)

Napisano

No to pojawil sie maly problem.. Polaczylem wszystkie elementy manakina w jedna calosc attachem i zaczalem podlaczac szkielet... Gorna czesc ( rece glowa itp ) wyszla swietnie, gorzej z dolem.. Mam na mysli miejsce polaczenia nog z tymi plastikowymi "gaciami". Nie moge sobie poradzic zeby te nie deformowaly sie przy poruszaniu nogami.. Mysle ze to dlatego ze polaczylem calego manekina w jednego mesha - moze powinienem zrobic go z 2 czesci?

Napisano

Polaczylem jeszcze raz wszystkie czesci - tym razem jednak osobno nogi i osobno reszte... Podlozylem pod to szkielet i na tym etapie wyglada to tak:

 

p.s zaraz zabieram sie za laczenie kosci z meshem..ciekawe co z tego wyjdzie :)

Napisano

ok jest problem - moj model jak juz mowilem to 2 osobne czesci... obie nogi to jedna czesc i od gaci w gore druga. Robie tak ze klikam najpierw na gorna czesc, nadaje jej physique, klikam attach to node, potem "H" i wlasnie tu zaczyna sie problem.. Gdy mialem model w jednym kawalku klikalem na "Bip01" czy cos takiego tak ze wszystkie kosci zostawaly podlaczone. Teraz natomiast musze zrobic jakos inaczej bo chce podczepiac tylko kosci od pasa w gore... Pierwsza rzecz to to ze moge wybrac tylko jedna kosc a nie np. kilka, a druga to to ze gdy klikne na ktorakolwiek kosc kregoslupa i daje initalize to zaznacza mi sie caly szkielet a nie tylko ta kosc... Caly problem jest w tym ze przy pochylaniu modelu deformuja mi sie nogi...a przy ruszaniu nogami deformuja sie te gacie... Nie wiem co zrobic zeby bylo dobrze.. :/ Pomozecie? :P

Napisano

pod bipa nei mozesz laczyc atachem, musisz compoud, albo po prostu podlacz elementy linakmi (tak zeby pivoty graly) bo to rpzeciez manekin a nei physiq

 

do manekina, ktory ma mechaniczne stawy, uzywanie physique to polowanie armata na muche, wiecej sie naustawiales niz to warte, link, make it simple :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności