Gość Tomal Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 Witam, Jestem początkującym, także wybaczcie ewentualne pomyłki :). Słyszałem że format .3ds nie zawiera w sobie tekstury, natomiast przechowuje informacje o koordynatach ("położeniu") tekstury oraz ścieżce dostępu do tej tekstury. No i teraz mam pytanie - jak zmienić ścieżkę dostępu do tekstury? Bo mam taki problem że w irrlichcie, mimo że plik .3ds i tekstura są w jednym katalogu, obiekt jest bez tekstury, jest po prostu biały. I wywala mi błąd, że nie może znaleźć tekstury. Podejrzewam że jest to właśnie wina ścieżki. Prosze o pomoc. Z góry dzięki.
Veemo Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 Hmm , ja bym spróbował poprostu kliknąć na map button przy diffuse w material edytorze w opcjach materiału który masz przypisany do twojego obiektu i tam wybrał "na nowo" teksturkę którą chcę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się