Tomal Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 Witam, Jestem początkującym, także wybaczcie ewentualne pomyłki :). Słyszałem że format .3ds nie zawiera w sobie tekstury, natomiast przechowuje informacje o koordynatach ("położeniu") tekstury oraz ścieżce dostępu do tej tekstury. No i teraz mam pytanie - jak zmienić ścieżkę dostępu do tekstury? Bo mam taki problem że w irrlichcie, mimo że plik .3ds i tekstura są w jednym katalogu, obiekt jest bez tekstury, jest po prostu biały. I wywala mi błąd, że nie może znaleźć tekstury. Podejrzewam że jest to właśnie wina ścieżki. Prosze o pomoc. Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veemo Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 Hmm , ja bym spróbował poprostu kliknąć na map button przy diffuse w material edytorze w opcjach materiału który masz przypisany do twojego obiektu i tam wybrał "na nowo" teksturkę którą chcę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now