Napisano 21 Maj 200619 l Witam, Jestem początkującym, także wybaczcie ewentualne pomyłki :). Słyszałem że format .3ds nie zawiera w sobie tekstury, natomiast przechowuje informacje o koordynatach ("położeniu") tekstury oraz ścieżce dostępu do tej tekstury. No i teraz mam pytanie - jak zmienić ścieżkę dostępu do tekstury? Bo mam taki problem że w irrlichcie, mimo że plik .3ds i tekstura są w jednym katalogu, obiekt jest bez tekstury, jest po prostu biały. I wywala mi błąd, że nie może znaleźć tekstury. Podejrzewam że jest to właśnie wina ścieżki. Prosze o pomoc. Z góry dzięki.
Napisano 21 Maj 200619 l Hmm , ja bym spróbował poprostu kliknąć na map button przy diffuse w material edytorze w opcjach materiału który masz przypisany do twojego obiektu i tam wybrał "na nowo" teksturkę którą chcę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto