Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kompletnie zbaraniałem....Chciałem zrobić coś ze "Standard primitives" a tu wychodzi mi takie coś ! Ja chcę czworokątne poligony ......Możecie mi pomóc ???

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 788
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wiem co się dzieje też mnie to kiedyś gryzło :P po prostu gdy tworzysz standart prymitives to zaznaczane są trisy a nie poly : ) wystarczy przekonvertować do poly i juz mamy tylko polyglony jeżeli nie chcesz żeby to się wyświtlało w prostych bryłach to musisz poszukać opcji w ustawieniach viewportu teraz nie jestem w stanie powiedzieć Ci dokładnie gdzie i co ale powinieneś znaleźć : )

Napisano
  • Autor
Gizmo74 -> Takie super prace i takie pytania :-)

 

Dzięki za uznanie :)

Nawet naljepsi mają problemy i się potykają - a mi do nich baaaaardzo daleko.

Problem jest oczywiście błachy, ale.....po co się męczyć jak można zapytać:)

Zawsze przy standadach miałem czworokąty, a teraz przeinstalowałem maxa i pomyślałem, że coś się pokniciło :)

Dzięki za odpowiedzi :)

Napisano
  • Autor

Dareg : miałeś rację - zmieniłem na openGI i jest po staremu :)

Dzięki

 

ps. no i okazało się, że to problem maxa a nie modelowania i mój wątek jest w złym miejscu :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności