Napisano 22 Maj 200618 l Kompletnie zbaraniałem....Chciałem zrobić coś ze "Standard primitives" a tu wychodzi mi takie coś ! Ja chcę czworokątne poligony ......Możecie mi pomóc ???
Napisano 22 Maj 200618 l wiem co się dzieje też mnie to kiedyś gryzło :P po prostu gdy tworzysz standart prymitives to zaznaczane są trisy a nie poly : ) wystarczy przekonvertować do poly i juz mamy tylko polyglony jeżeli nie chcesz żeby to się wyświtlało w prostych bryłach to musisz poszukać opcji w ustawieniach viewportu teraz nie jestem w stanie powiedzieć Ci dokładnie gdzie i co ale powinieneś znaleźć : )
Napisano 22 Maj 200618 l Autor Gizmo74 -> Takie super prace i takie pytania :-) Dzięki za uznanie :) Nawet naljepsi mają problemy i się potykają - a mi do nich baaaaardzo daleko. Problem jest oczywiście błachy, ale.....po co się męczyć jak można zapytać:) Zawsze przy standadach miałem czworokąty, a teraz przeinstalowałem maxa i pomyślałem, że coś się pokniciło :) Dzięki za odpowiedzi :)
Napisano 22 Maj 200618 l Autor Dareg : miałeś rację - zmieniłem na openGI i jest po staremu :) Dzięki ps. no i okazało się, że to problem maxa a nie modelowania i mój wątek jest w złym miejscu :)