Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Spodziewam się, że to bardzo lamerskie pytanie, ale mimo szukania nie znalazłem wyczerpującego tutoraiala. Tutaj w tutorialach można znaleźć świetny tutorial o modelowaniu głowy, ale teraz chciałbym iść krok dalej i dowiedzieć się o modelowaniu człowieka. Jasne znalazłem kilka tutoriali, ale albo były beznadziejnie zilustrowane, albo modele były tak proste, że nie wiem po co komu taki tutorial. Chodzi mi o tutorial który tak jak przy modelowaniu twarzy pokaże w jaki sposób układać wierzchołki aby uzyskać ważniejsze mięśnie itd.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Jeszcze jedno pytanie. Czasem przy modelowaniu jest sytuacja, że nie można poruszać vertexami po głównych osiach (x,y,z) tylko trzeba gdzieś pomiędzy nimi, jak vertexów jest sporo to jest to męczące bo trudno sobie poustawiać tak jak się chce. Jest jakiaś opcja w maxie żeby ustawić tymczasowe (lokalne?) xyz? Czy trzeba rotować obiekt, aby ustawić tak, żeby te vertexy zgadzały się z xyz? Mam nadzieje, że rozumiecie, w skrócie chodzi o sytuacje gdy modelujesz część twarzy która jest pod kątem na przykład 54 stopni.

PS dzięki to co daliście jest ekstra.

Napisano

poszukaj na głównym pasku, domyślnie pokazuje sie View, poczytaj sobie o tym w helpie: Reference Coordinate System

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności