Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam taki problem (mam 3ds8) jak robię rope w reactorze, nawet jak robię to według tutoriala, to podczas "anim preview" (po "create anim" tez) lina spada na obiekt nie do końca, tzn wisi nad nim w powietrzu - ale układa się dokładnie na kształt obiektu itd tylko jakby obiekt był trochę większy.

 

inna dziwna sprawa że jak w panelu modify reactor rope thickness jest 0 to w preview lina jest grubości dokładnie takiej, że "zakrywa" tą wolną przestrzeń która była poprzednio. Wniosek taki że chyba poprostu reactor traktuje grubość liny zawsze tak samo, tylko wyświetla inną... - próbowałem oczywiście spuszczać linę na różne obieky (kule,boxy/walce/etc) i zmieniać w reactor properties bounding box/sphere/etc i cały zcas nie działa

 

błagam o pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zmień Col tolerance w panelu reactora na mniejszą i upewnij się że masz odpowiednią skalę sceny. Jak się zgadza skala to nie zmieniaj też siły grawitacji( przy realistycznych efektach) bo jak będzie za duża grawitacja to przeleci przez obiekt nawet przy dużym friction i przy sporym Col tolerance.

Napisano

nie mogę znaleść wogóle tej opcji col. tolerance ani skali - gdzie to jest?

w propertu editor reactora nie widziałem tego, ani w modyfikatorze cloth, i nie moge nigdzie znaleść jakichś innych opcji reactora...

Napisano

extra all działa ale pojawił się nowy problem.

 

mam tratwę kołyszącą się na wodzie (jest to 5 bali z których każdy ma już stworzoną animację kołysania i zaznaczone w reactor properties "unyielding"). Do 2 bali lezących na krańcach "przyczepione" są wierzchołki liny. jednak gdy odpalam preview to kiedy bal podnosi się do góry lina podskakuje na znaczną wyskokośc - tak jakby się odbijała od niego. - próbowałem zwiększyc gravity/mase liny/tarcie powietrza ale jakos mi nie dziala - zreszta kombionowalem z innymi parametrami. co mam zrobic?

 

blagam pomocyyyyy

 

oki, już wiem że to nie wina reactora - mam za to problem z DreamScape'em - uzywam tam dynamics i sea surface - bale jakby wpadaja do wody i sie kolysza - tylko, że ja robie calculate, to robią się klatki ale jakby w paru miejscach powstają dziury... tzn np mam 100 klatek i w 76 bal jakby "podskakuje" - tzn nagle w jednej klatce robi obrót o 180 stopni... - widać to dopiero jak się ustawi frame ticks - bale robi pełny obrót... w normalnym podglądzie wygląda tak jakby ktoś wrzucił przekaz podprogowy...

 

(stą podkakująca nagle lina)

 

czy ktoś może spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać albo ma jakiś pomysł...?

 

(w dodatku co jakiś czas niektóre bale dostają po 1 albo 2 modyfikatory cloth - nie wiem dlaczego)

 

p.s.

 

problemem jest prawdopodobnie to, że mam max8 a DS jest do 7.x ale chcę się upewnić..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności