owca Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 Mam taką oto scenę: Chciałbym przeprowadzić symulację przesypywania się karmy dla rybek. Owa karma znajdowałaby się w lejku z którego spadałaby na łopatki. Sam ciężar karmy nie przesunąłby łopatek. Ich ruch umożliwia silniczek napędzający jedno i drugie koło zębate które przymocowane jest do łopatek. Czy ma ktoś pomysły jak wykonać taką animację? Na myśl przychodzi mi reactor (ale musiałbym chyba każdy płatek animować), ustawienie na każdej ściance łopatek deflectora i zastosowanie cząsteczek (nie jestem pewny czy zadziała tak jak oczekuję a boję się zaryzykować bo jest to czasochłonne) lub zastosowanie jakiegoś pluginu do animacji cieczy np glu3d (nie wiem czy da się przeprowadzić symulację sypkiej substancji). Jeśli masz jakiś pomysł to proszę o szybkie podzielenie się nim bo w poniedziałek mam oddać do szkoły gotową animację.
piotrek Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 Reactor. musiałbym chyba każdy płatek animować Jak mam to rozumieć?
vv3k70r Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 zrob UDeflector i powiaz z obiektem, powiaz superspray z deflektorem, dodaj deflektory do modelu wiatraczka i bedzie dobrze
owca Napisano 25 Maj 2006 Autor Napisano 25 Maj 2006 dzięki za pomoc. trochę ciężkie do ustawienia przy tak niedopracowanym modelu ale dam radę (chyba). jeśli mimo wszystko ktoś wpadłby na jakiś wygodny sposób to proszę się nim podzielić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się