Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taką oto scenę:

screen6rz.jpg

Chciałbym przeprowadzić symulację przesypywania się karmy dla rybek. Owa karma znajdowałaby się w lejku z którego spadałaby na łopatki. Sam ciężar karmy nie przesunąłby łopatek. Ich ruch umożliwia silniczek napędzający jedno i drugie koło zębate które przymocowane jest do łopatek. Czy ma ktoś pomysły jak wykonać taką animację? Na myśl przychodzi mi reactor (ale musiałbym chyba każdy płatek animować), ustawienie na każdej ściance łopatek deflectora i zastosowanie cząsteczek (nie jestem pewny czy zadziała tak jak oczekuję a boję się zaryzykować bo jest to czasochłonne) lub zastosowanie jakiegoś pluginu do animacji cieczy np glu3d (nie wiem czy da się przeprowadzić symulację sypkiej substancji). Jeśli masz jakiś pomysł to proszę o szybkie podzielenie się nim bo w poniedziałek mam oddać do szkoły gotową animację.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 932
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zrob UDeflector i powiaz z obiektem, powiaz superspray z deflektorem, dodaj deflektory do modelu wiatraczka

i bedzie dobrze

Napisano
  • Autor

dzięki za pomoc. trochę ciężkie do ustawienia przy tak niedopracowanym modelu ale dam radę (chyba). jeśli mimo wszystko ktoś wpadłby na jakiś wygodny sposób to proszę się nim podzielić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności