owca Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Mam taką oto scenę: Chciałbym przeprowadzić symulację przesypywania się karmy dla rybek. Owa karma znajdowałaby się w lejku z którego spadałaby na łopatki. Sam ciężar karmy nie przesunąłby łopatek. Ich ruch umożliwia silniczek napędzający jedno i drugie koło zębate które przymocowane jest do łopatek. Czy ma ktoś pomysły jak wykonać taką animację? Na myśl przychodzi mi reactor (ale musiałbym chyba każdy płatek animować), ustawienie na każdej ściance łopatek deflectora i zastosowanie cząsteczek (nie jestem pewny czy zadziała tak jak oczekuję a boję się zaryzykować bo jest to czasochłonne) lub zastosowanie jakiegoś pluginu do animacji cieczy np glu3d (nie wiem czy da się przeprowadzić symulację sypkiej substancji). Jeśli masz jakiś pomysł to proszę o szybkie podzielenie się nim bo w poniedziałek mam oddać do szkoły gotową animację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Reactor. musiałbym chyba każdy płatek animować Jak mam to rozumieć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owca Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 że każdy to rightbody Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 No oczywiście :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vv3k70r Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 zrob UDeflector i powiaz z obiektem, powiaz superspray z deflektorem, dodaj deflektory do modelu wiatraczka i bedzie dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
owca Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 dzięki za pomoc. trochę ciężkie do ustawienia przy tak niedopracowanym modelu ale dam radę (chyba). jeśli mimo wszystko ktoś wpadłby na jakiś wygodny sposób to proszę się nim podzielić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now