Napisano 25 Maj 200618 l Mam taką oto scenę: Chciałbym przeprowadzić symulację przesypywania się karmy dla rybek. Owa karma znajdowałaby się w lejku z którego spadałaby na łopatki. Sam ciężar karmy nie przesunąłby łopatek. Ich ruch umożliwia silniczek napędzający jedno i drugie koło zębate które przymocowane jest do łopatek. Czy ma ktoś pomysły jak wykonać taką animację? Na myśl przychodzi mi reactor (ale musiałbym chyba każdy płatek animować), ustawienie na każdej ściance łopatek deflectora i zastosowanie cząsteczek (nie jestem pewny czy zadziała tak jak oczekuję a boję się zaryzykować bo jest to czasochłonne) lub zastosowanie jakiegoś pluginu do animacji cieczy np glu3d (nie wiem czy da się przeprowadzić symulację sypkiej substancji). Jeśli masz jakiś pomysł to proszę o szybkie podzielenie się nim bo w poniedziałek mam oddać do szkoły gotową animację.
Napisano 25 Maj 200618 l zrob UDeflector i powiaz z obiektem, powiaz superspray z deflektorem, dodaj deflektory do modelu wiatraczka i bedzie dobrze
Napisano 25 Maj 200618 l Autor dzięki za pomoc. trochę ciężkie do ustawienia przy tak niedopracowanym modelu ale dam radę (chyba). jeśli mimo wszystko ktoś wpadłby na jakiś wygodny sposób to proszę się nim podzielić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto