Napisano 26 Maj 200618 l Witam! Czy jest jakaś możliwość "przeniesienia" modelu - zrobionego w ZBrush - do 3ds max? Pozdrawiam!
Napisano 26 Maj 200618 l tool - > export to objt -> 3dmsmax -> import obj i juz jezeli chodzi o model
Napisano 26 Maj 200618 l Autor KLICEK racja hehehe nie wiem czemu szukałem w importach tylko .3ds - dobre :) Pozdrawiam!
Napisano 26 Maj 200618 l Tak jest możliwosc, musisz wyeksportowac w zb w formacie .obj i zapisac teksturkę discplacement. A tak na przysłosc, wiecej samozaparcia. Używaj polecenia "szukaj", lub czytaj "FAQ". Wystarczyło kliknąc w Google "export zbrush". Ale rozumiem każdy od czegos zaczyna. :)
Napisano 26 Maj 200618 l Ajajaj Klicek mnie wyprzedził ;P Tutaj jest przykładowy tutek: http://www.3dartspace.com/z/ztut_3.html
Napisano 26 Maj 200618 l Autor Jonasz_Real dziękuje że mnie oświeciłeś z tym Google ale widzisz szukałem - możiwe, że źle, za krutko OK - ale jak sam napisałeś jakoś trzeba zacząć... Zresztą nie wiem czemu ubzdurałem sobie, że jeśli już do 3ds max to tylko w 3ds :P troche się nie wyspałem. P.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto