Matuzalem Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Witam! Czy jest jakaś możliwość "przeniesienia" modelu - zrobionego w ZBrush - do 3ds max? Pozdrawiam!
KLICEK Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 tool - > export to objt -> 3dmsmax -> import obj i juz jezeli chodzi o model
Matuzalem Napisano 26 Maj 2006 Autor Napisano 26 Maj 2006 KLICEK racja hehehe nie wiem czemu szukałem w importach tylko .3ds - dobre :) Pozdrawiam!
Jonasz_Real Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Tak jest możliwosc, musisz wyeksportowac w zb w formacie .obj i zapisac teksturkę discplacement. A tak na przysłosc, wiecej samozaparcia. Używaj polecenia "szukaj", lub czytaj "FAQ". Wystarczyło kliknąc w Google "export zbrush". Ale rozumiem każdy od czegos zaczyna. :)
Jonasz_Real Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Ajajaj Klicek mnie wyprzedził ;P Tutaj jest przykładowy tutek: http://www.3dartspace.com/z/ztut_3.html
Matuzalem Napisano 26 Maj 2006 Autor Napisano 26 Maj 2006 Jonasz_Real dziękuje że mnie oświeciłeś z tym Google ale widzisz szukałem - możiwe, że źle, za krutko OK - ale jak sam napisałeś jakoś trzeba zacząć... Zresztą nie wiem czemu ubzdurałem sobie, że jeśli już do 3ds max to tylko w 3ds :P troche się nie wyspałem. P.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się