Matuzalem Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Witam! Czy jest jakaś możliwość "przeniesienia" modelu - zrobionego w ZBrush - do 3ds max? Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 tool - > export to objt -> 3dmsmax -> import obj i juz jezeli chodzi o model Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matuzalem Posted May 26, 2006 Author Share Posted May 26, 2006 KLICEK racja hehehe nie wiem czemu szukałem w importach tylko .3ds - dobre :) Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasz_Real Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Tak jest możliwosc, musisz wyeksportowac w zb w formacie .obj i zapisac teksturkę discplacement. A tak na przysłosc, wiecej samozaparcia. Używaj polecenia "szukaj", lub czytaj "FAQ". Wystarczyło kliknąc w Google "export zbrush". Ale rozumiem każdy od czegos zaczyna. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasz_Real Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Ajajaj Klicek mnie wyprzedził ;P Tutaj jest przykładowy tutek: http://www.3dartspace.com/z/ztut_3.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matuzalem Posted May 26, 2006 Author Share Posted May 26, 2006 Jonasz_Real dziękuje że mnie oświeciłeś z tym Google ale widzisz szukałem - możiwe, że źle, za krutko OK - ale jak sam napisałeś jakoś trzeba zacząć... Zresztą nie wiem czemu ubzdurałem sobie, że jeśli już do 3ds max to tylko w 3ds :P troche się nie wyspałem. P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now