Matuzalem Napisano 26 Maj 2006 Share Napisano 26 Maj 2006 Witam! Czy jest jakaś możliwość "przeniesienia" modelu - zrobionego w ZBrush - do 3ds max? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 26 Maj 2006 Share Napisano 26 Maj 2006 tool - > export to objt -> 3dmsmax -> import obj i juz jezeli chodzi o model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matuzalem Napisano 26 Maj 2006 Autor Share Napisano 26 Maj 2006 KLICEK racja hehehe nie wiem czemu szukałem w importach tylko .3ds - dobre :) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 26 Maj 2006 Share Napisano 26 Maj 2006 Tak jest możliwosc, musisz wyeksportowac w zb w formacie .obj i zapisac teksturkę discplacement. A tak na przysłosc, wiecej samozaparcia. Używaj polecenia "szukaj", lub czytaj "FAQ". Wystarczyło kliknąc w Google "export zbrush". Ale rozumiem każdy od czegos zaczyna. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 26 Maj 2006 Share Napisano 26 Maj 2006 Ajajaj Klicek mnie wyprzedził ;P Tutaj jest przykładowy tutek: http://www.3dartspace.com/z/ztut_3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matuzalem Napisano 26 Maj 2006 Autor Share Napisano 26 Maj 2006 Jonasz_Real dziękuje że mnie oświeciłeś z tym Google ale widzisz szukałem - możiwe, że źle, za krutko OK - ale jak sam napisałeś jakoś trzeba zacząć... Zresztą nie wiem czemu ubzdurałem sobie, że jeśli już do 3ds max to tylko w 3ds :P troche się nie wyspałem. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się